Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[printerMod] Iemand een Idee voor een kapotte USB printer

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
Er is een kast ingestort op m'n Epson 760 USb/parallel printer. :(
Het loopwerk aan de achterkant is uit z'n verband. De printer wil nu niet meer printen, alle lampje gaan branden. Weet iemand hoe ik de sensors die kennlijk op dat achterste loopwerk zitten kan omzeilen. Ik heb al een nieuwe printer, dus om het printen gaat het niet, maar er moet toch iets leuks mee te doen zijn. ;)
Kan ik anders de motoren via de printerpoort direct aansturen?

Iemand een idee?

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Bouw er een pc in :/

Ik zou het niet weten.
Wat ik wel weet dat als iedereen straks topics gaat openen, met wat moet ik doen met mijn verkrachte apparatuur we heel veel slotjes gaan krijgen :)

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
thacow schreef op 25 januari 2003 @ 19:17:

Wat ik wel weet dat als iedereen straks topics gaat openen, met wat moet ik doen met mijn verkrachte apparatuur we heel veel slotjes gaan krijgen :)
Ik bedoel eigenlijk gewoon: kan ik de electronica in de printer omzeilen en om zo de motoren bedienen.

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Antwoord: nee.

Je kan wel zelf wat met elektronica maken en zo die motoren aansturen (stappen motoren), maar wat daar nou zo leuk aan is :?

Gewoon weggooien die hap, je komt er heus wel overheen ;) :P

System specs

Verwijderd

Als je het echt goed wil doen, ga je naar de hoogste flat in de buurt, gooi je hem eraf en kijk je wat er van over is :P
En dan terug naar de winkel brengen vragen hoeveel het kost om hem te repareren

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Dat ding is gewoon kapot :) Wegdoen dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.