Toon posts:

Verkeerde MP3 speler bezorgd wat nu???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een MP3 speler besteld bij www.mp3cdspeler.nl, namelijk de MPIO FL100.

Deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vligtvoet/fl6.jpg

Nu krijg ik vandaag een pakketje thuis afgeleverd, ikke hartstikke blij tot ik de doos openmaakt, want wat schepte daar mijn verbazing, ze hadden een MPIO FD100 opgestuurd.

Deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vligtvoet/fd6.jpg

Alleen dan een blauwe.

Deze speler is 26 euro duurder dan degene die ik besteld heb.
Bijna alles is hetzelfde alleen de vorm, kleur, batterijen (AA ipv AAA) en accesoires.
Nu had ik ook gelijk een oplader en vier AAA batterijen besteld voor de speler van GP Powerbank, deze kan ik eventueel voor mijn muis ea. gebruiken. Maar dan moet ik wel AA batterijen bestellen.

Ik heb liever de andere speler deze vind ik gewoon mooier.
Maar dan moet ik hem weer terugsturen en dat kost ook weer geld.
Zo ik hun kunnen laten opdraaien voor deze kosten???
Ik kan hem eventueel dinsdag ook zelf omruilen alleen moet ik dan naar Oisterwijk rijden (ongeveer 15 km).
Wat zal ik doen???

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat te doen? Nou, bellen dat ze niet hebben geleverd wat je besteld hebt en de winkel vragen hoe ze het op gaan lossen. Je legt het probleem nu bij jezelf neer, draai het maar om. Je hebt niet gekregen wat je wilde en dat is een probleem voor de winkel. :)

edit:
Wel een gaaf ding trouwens...

[ Voor 9% gewijzigd door SmartDoDo op 25-01-2003 18:28 ]

Verwijderd

kan het aan mij liggen maar die bovenste heeft geen dislplay?
maar ik zou gewoon dat ding gewoon omruilen en wat is 15 km rijden een paar min met de auto.

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 18:30:
kan het aan mij liggen maar die bovenste heeft geen dislplay?
Display zit middenop. Langwerpig van boven naar beneden.

Verwijderd

Topicstarter
Welke vinden jullie eigenlijk het mooiste.

Ik ben m nu aan t uitproberen eigenlijk. Ik moet zeggen mooi geluidje en snelle bestandsoverdracht.

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:47
Ik vind de bovenste mooier maar wat heb jij daar aan? :)
T gaat er immers om wat jij wilt, de onderste heeft AA batterijen en gaat waarsch langer mee.

15KM is trouwen shelemaal niet veel man ;).

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Tja, ik vind ze beiden erg apart. Een vriend van me heeft net zo een als die onderste en dat vind ik zelf wel een mooie maat. Uiteindelijk moet je toch zelf bekijken welke je het beste/meest mooi vind. Stel dat je hem gewoon wilt houden vergeet dan niet dat je hem dus niet op een bon oid hebt staan. "Officieel" heb je hem dus niet gekocht als je eens voor garantie terug moet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eruit, ik wil gewoon de andere, maandag maar even regelen.

Is ook handig ja met garantie.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 18:59 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:07

Nakebod

Nope.

Ik had laatst, vorige week eigenlijk, ook bij mp3cdspeler.nl besteld, die Dioneer DCP-400 mp3discman, kwam zaterdag aan, en dinsdag kwam ie nog een keer aan, heb die laatste maar geweigerd :)
Maar terugsturen enzo zullen ze waarschijnlijk echt niet moeilijk over doen, me vorige mp3discman ( RIP :( ) kwam daar ook vandaan en altijd goede service gehad. Ook snelle mail reply enzo.
Maar als je zo dichtbij woont, kan je net zo goed langsgaan (Wel op afspraak dacht ik?)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46
Ik zou lekker die FD100 houden. Daar gaat teminste een normale AA batterij in i.p.v. zo'n incourante dure (en snel lege) AAA batterij!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
Dat is oplichting, en je zit dan ook met je garantie :(

Verwijderd

Topicstarter
JazzySOB schreef op 25 januari 2003 @ 19:49:
Ik zou lekker die FD100 houden. Daar gaat teminste een normale AA batterij in i.p.v. zo'n incourante dure (en snel lege) AAA batterij!
Ik heb niet voor niets 4 GP Powerbank AAA batterijen van 800 mAh gekocht.
Die gaan langer mee als normale batterijen en dan heb ik altijd genoeg reserve batterijen.

• MaDLiVe
  • Laatst online: 21:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Die Fd100 vind ik mooierm hij heeft toch ook een 13373 remote?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Dat had ik ook met MP3CDSpeler.nl... ze hadden mij ook verkeerde speler toegestuurd alleen was het voor mij niet zo'n voordeel dus heb ik geretouneerd en toen kreeg ik wel de juiste. Heb je wel de factuur voor jouwzelf of staat er ook een andere naam op de factuur? (wat bij mij het geval was)

Verwijderd

Ik heb al zoveel gekocht daar en zeker 12 andere mensen van mijn school nog NOOIT 1 probleem gehad met ze, altijd correct enzo.... 1 jongen had bij mp3man.nl een iRiver350 besteld wat denk je zit er een sticker op voor de garantie van MP3CDspeler.nl nu blijkt mp3man ze gewoon bij MP3CDspeler.nl ingekocht te hebben....toen wist ook direct waarom mp3man duurder was :(

Volgens mij is het zo met MPIO ook zo want het prijsverschil tussen die twee is erg groot.

Verwijderd

Ik vind de FD-100 mooier maarja. Je woont maar 15 km van Oisterwijk af??? das toch geen probleem, ik zou gewoon ff op de fiets stappen en het ding omruilen

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan m morgenavond gaan omruilen met de auto.

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
ik heb het juist andersom,

ik heb de zilveren fd100 besteld en de fl100 gekregen.
misschien wel omgedraaid :P

vandaag opgestuurd, krijg ik de verzendkosten terug zelfs :D
en hopelijk vandeweek de juiste speler.

helaas woon ik wel ver weg van ze, namelijk zon 1,25 - 1,5 uur rijden met de auto.

[ Voor 47% gewijzigd door SaiBork op 27-01-2003 18:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
SaiBork schreef op 27 januari 2003 @ 18:16:
ik heb het juist andersom,

ik heb de zilveren fd100 besteld en de fl100 gekregen.
misschien wel omgedraaid :P

vandaag opgestuurd, krijg ik de verzendkosten terug zelfs :D
en hopelijk vandeweek de juiste speler.

helaas woon ik wel ver weg van ze, namelijk zon 1,25 - 1,5 uur rijden met de auto.
Ik heb een blauwe gekregen.

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
ja ik zag het, maar toch, wel HEEL toevallig ;)

• Harmsen
  • Laatst online: 10:58
Ik heb bij mp3speler een Diva besteld, pakje was keurig aangekomen alleen zaten er i.p.v. 1 speler 2 in de verpakking. 1 met 128mb die ik besteld had en 1 van 32 mb, die dus extra was. Ik heb nou al 4 mailtjes gestuurd naar die gasten maar ik krijg maar geen antwoord van ze :? Heel vaag, maar die extra mp3 speler ligt hier nu mooi in een doos, en ik doe er niks mee totdat zij gereageerd hebben.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

nou het gaat wel lekker daar, ik had overigens geen problemen met de verzending van mijn speler bij mp3(cd)speler.nl

• Makkelijk
  • Laatst online: 18:47
Huntor schreef op 27 januari 2003 @ 18:57:
Ik heb bij mp3speler een Diva besteld, pakje was keurig aangekomen alleen zaten er i.p.v. 1 speler 2 in de verpakking. 1 met 128mb die ik besteld had en 1 van 32 mb, die dus extra was. Ik heb nou al 4 mailtjes gestuurd naar die gasten maar ik krijg maar geen antwoord van ze :? Heel vaag, maar die extra mp3 speler ligt hier nu mooi in een doos, en ik doe er niks mee totdat zij gereageerd hebben.
Je bent een eerlijke jongen ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Huntor schreef op 27 januari 2003 @ 18:57:
Als je er niet voor hoefde te betalen zou ik hem mooi houden. Helemaal niet moeilijk over doen O-)

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde, en het gekke was, ze stuurden de verkeerde express. Aan de telefoon "Ja ik dacht al dat u zou bellen". Eeeh ja jullie sturen het verkeerde. Deze fd100 was ook nog eens 128 mb en ik had de fl100 met 256 mb besteld. Ze zijn heel raar bezig. Ik koop er nooit meer wat. Hopelijk heb ik morgen de goeie in huis. En wat betreft terugsturen, ik betaal niks, hun fout!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 23:58
ik heb ook een keer gehad dat ik iets verkeerds geleverd kreeg.

winkel gebeld, hoe op te lossen...
gewoon eisen dat je het op hun kosten terugstuurt en omruild, het is nou niet jou fout

• kmf
  • Niet online

kmf

misschien wel zo handig om deze interessante ook in de shopsurvey te plaatsen. Altijd handig voor andere mensen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-02 18:00
Nou nou, er zijn volgens mij een hele hoop Tweakers die goede ervaringen met mp3cdspeler.nl hebben. Net als ik trouwens, de tweak korting op de iBead heb ik achteraf nog ontvangen, en aangezien ik nog de sennheiser MX40 wilde, hebben ze me die toegestuurd (zonder verzendkosten) i.p.v geld overmaken (wat ze in eerste instantie wilden doen).
Reageren op mail doen ze bij mij ook vrijwel meteen. Maar ja, ik neem aan dat degenen met slechte ervaringen ook niet liegen. Maar dan hebben ze dus wel een raar beleid. Sommige mensen zeer goede service verlenen, anderen beduidend minder goede...
Vreemd...

Verwijderd

Ik heb hier ook eens iets besteld ja... en toen was het ook verkeerd. Ik die mensen opbellen en toen zei ze; ''ja je moet het eerst maar even terug sturen en dan moet je de bon van de verzendkosten er even in doen, dan boeken wij dat over naar jullie rekening.'' Later heb ik nooit meer wat ontvangen, er nog achter aan gemaild en toen kreeg ik een mail terug '' ik zal het nakijken in onze administratie'' maar ik heb nog niks ontvangen. Nu gaat het maar om 5,50 euro maar vind het gewoon schandaaaaaaalig dat ze zoiets doen en vooral met meerdere klanten. Ik koop er in ieder geval nooit iets weer!!!

(Ik zal dit ook even in de shop servey plaatsen)

edit//

Na mijn klacht op de Shop Servey geplaatst te hebben werd ik meteen gebeld met excuses, excuses, het bedrag is meteen overgemaakt etc :)

Toch handig zo'n Shop Servey op Tweakers.net >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 16:43 ]

Pagina: 1