Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een MP3 speler besteld bij www.mp3cdspeler.nl, namelijk de MPIO FL100.
Deze:

Nu krijg ik vandaag een pakketje thuis afgeleverd, ikke hartstikke blij tot ik de doos openmaakt, want wat schepte daar mijn verbazing, ze hadden een MPIO FD100 opgestuurd.
Deze:

Alleen dan een blauwe.
Deze speler is 26 euro duurder dan degene die ik besteld heb.
Bijna alles is hetzelfde alleen de vorm, kleur, batterijen (AA ipv AAA) en accesoires.
Nu had ik ook gelijk een oplader en vier AAA batterijen besteld voor de speler van GP Powerbank, deze kan ik eventueel voor mijn muis ea. gebruiken. Maar dan moet ik wel AA batterijen bestellen.
Ik heb liever de andere speler deze vind ik gewoon mooier.
Maar dan moet ik hem weer terugsturen en dat kost ook weer geld.
Zo ik hun kunnen laten opdraaien voor deze kosten???
Ik kan hem eventueel dinsdag ook zelf omruilen alleen moet ik dan naar Oisterwijk rijden (ongeveer 15 km).
Wat zal ik doen???
Ik heb een MP3 speler besteld bij www.mp3cdspeler.nl, namelijk de MPIO FL100.
Deze:

Nu krijg ik vandaag een pakketje thuis afgeleverd, ikke hartstikke blij tot ik de doos openmaakt, want wat schepte daar mijn verbazing, ze hadden een MPIO FD100 opgestuurd.
Deze:

Alleen dan een blauwe.
Deze speler is 26 euro duurder dan degene die ik besteld heb.
Bijna alles is hetzelfde alleen de vorm, kleur, batterijen (AA ipv AAA) en accesoires.
Nu had ik ook gelijk een oplader en vier AAA batterijen besteld voor de speler van GP Powerbank, deze kan ik eventueel voor mijn muis ea. gebruiken. Maar dan moet ik wel AA batterijen bestellen.
Ik heb liever de andere speler deze vind ik gewoon mooier.
Maar dan moet ik hem weer terugsturen en dat kost ook weer geld.
Zo ik hun kunnen laten opdraaien voor deze kosten???
Ik kan hem eventueel dinsdag ook zelf omruilen alleen moet ik dan naar Oisterwijk rijden (ongeveer 15 km).
Wat zal ik doen???