[wardrive]antenne op een antenneloze wifi kaart ?

Pagina: 1
Acties:

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
ik heb wwn wpc 11 van linksys en wil darmee gaan wardriven alleen zit er geen antenne op voor een externe antenne voor buiten mn auto (kooi van faraday)
valt er zelf iets te knitselen met coax kabel ofzo ?

(weet iemandn og een goede appz ervoor btw voor onder windows 2k die eventueel ook de usb versie van linksys ondersteunt ?)

Verwijderd

wardriven korte uitleg gevraag bij deze term?

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:42

B2

wa' seggie?

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 17:44:
wardriven korte uitleg gevraag bij deze term?
Het rondrijden in je auto door bv een industrieterrein en met je notebook voorzien van wireless lan kijken waar draadloze bedrijfslan's open staan. (Kort gezegd)

Verwijderd

a dat heb ik wel eens gezien bij radar en heel veel mensen gadden hun netwerkje openliggen. en ze konden vanalles lezen en de printer gerbuiken enzo.

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
das fijn om te weten chefke :S

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 14:14
Is dat niet strafbaar dat wardriven? Het is immers een poging tot inbraak? Of niet? Of krijgen we nu weer zo'n discussie die je ook kan hebben over portscannen en of dat wel of niet illegaal is?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

nee wardriving is niet strafbaar om het feit dat het netwerk open staat. Je breek dus niet in in de computers.

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 19:02

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ik heb zelf ook een WPC11 die nog steeds ligt te wachten op een mod voor een externe antenne.Op http://wageningen.net/802...%257Eangusa/Hardware.html staat wel wat, maar echt duidelijk is het niet.
Doet http://www.netstumbler.com/ niet aan USB ?

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 10:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

wardriven word pas strafbaar als je ongevraagd gebruik gaat maken van de netwerken. Scannen op netwerken en portscannen mag gewoon. Volgens mij dan.

*empty*

Pagina: 1