met papier mache kun je alles maken!!
Dat is dat 1.25 Watt IC-tje dat aan het koken raakt
.
Jag
Jag
LoL jah dan ben je electronica aan het bakken Is niet goed enzo
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
dacht ik al
met papier mache kun je alles maken!!
Mensen met een B&W DM602 en een goeie versterker weten dat deze speaker ook een "speciaal" guertje in de kamer verspreid als je 'm echt heel hard zet:)
(dat-ie dus keihard door die reflexpoort blaast).
Ik weet wel zeker dat er dan he-le-maal niets verbrandt.
(dat-ie dus keihard door die reflexpoort blaast).
Ik weet wel zeker dat er dan he-le-maal niets verbrandt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Sowieso weten mensen die een serieuze installatie hebben staan dat een Bass-Reflex of liever nog een actieve subwoofer een heel typerend muf-hout-geurtje uitbraken indien je je Dolby Digital setje effe pijnigt met een DVD'tje van de Matrix ofzow... Da's kompleet normaal en zelfs wenselijk, toont namelijk dat je kast echt ademt en niet binnen de kortste keren begint over te slaan bij hevige bassen. Maar met niet-houte-kast-speakers zou ik me effectief zorgen beginnen te maken over smeulende transistoren op interne versterkertjes enzo.
Mjah, daar hebbik ook wel es last van!, ik weet heel goed hoe MDF ruikt, en die lucht hangt hier inderdaad wel eens in mijn kamer.. nix aan te doen, maar ik weet wel dat ik nix sloop
Wat wel heel irritant is, is dat mijn dempingsmateriaal wel eens wat stukjes loslaat. Vliegen er ineens allemaal gele stukjes uit!
Wat wel heel irritant is, is dat mijn dempingsmateriaal wel eens wat stukjes loslaat. Vliegen er ineens allemaal gele stukjes uit!
Hmmm... Een TDA-7050 die zichzelf lossoldeert.:9 Altijd lekker...;)
Sorry, verkeerde optie
And The Only One
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 21:51 schreef BruT@LysT het volgende:
Wat wel heel irritant is, is dat mijn dempingsmateriaal wel eens wat stukjes loslaat. Vliegen er ineens allemaal gele stukjes uit! ;)[/quote]Kijk daar, is het Supergrover, is het een laag vliegende banaan, is het een vliegende zon, is het....... Neeeeeeeee, het is het dempingsmateriaal van BruT@LysT
Wat wel heel irritant is, is dat mijn dempingsmateriaal wel eens wat stukjes loslaat. Vliegen er ineens allemaal gele stukjes uit! ;)[/quote]Kijk daar, is het Supergrover, is het een laag vliegende banaan, is het een vliegende zon, is het....... Neeeeeeeee, het is het dempingsmateriaal van BruT@LysT
And The Only One
Je zou mijn EAWs eens moeten ruiken, die ruiken naar jareblang touren, en dat is inclusief bier
.
Jag
Jag
mijn mission 701's doen precies hetzelfde bij een beetje volume, door de bassreflexpoort komt een geur van spaanplaat.

Zolang je speakers niet vervormen zou ik me niet zo druk maken.
Zolang je speakers niet vervormen zou ik me niet zo druk maken.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Nou JvS, ik heb dus ook een 602s2 en ik heb hem een keer zo hard gehad, dat er wel degelijk een warm en smeilig geurtje uit kwam
vaak test ik mijn speakers ook ff op hoog volume voor niet al te lange tijd en dan ga ik es ff ruiken aan die DOP middenin de konus 
Eigenlijk moet je es 1 keer een speaker opblazen, dan vergeet je nooit meer hoe een hete spoel ruikt!
Eigenlijk moet je es 1 keer een speaker opblazen, dan vergeet je nooit meer hoe een hete spoel ruikt!
Dat geeft me toch een lucht!!!!!!
Nee, echt verschrikkelijk.
ik heb een keer een pc speaker op mijn versterker aangesloten..........<>
DAt doe je nooit meer!!
Nee, echt verschrikkelijk.
ik heb een keer een pc speaker op mijn versterker aangesloten..........<>
DAt doe je nooit meer!!
Verwijderd
Dat die geur uit de luidsprekers komt komt door de houtsoort en door de bekleding die in de kast zit, vooral bij nieuwe luidsprekers kun je dit goed ruiken, maar bij luidsprekers die al even oud zijn heb je dat wat minder. 
Greetz
---------------------------------------------
Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB
Greetz
---------------------------------------------
Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB
Echt zo'n lekker disco/kroeg luchtje trekt er dan in hé van vochtige omgeving nicotine en bier enz...Op woensdag 22 november 2000 02:18 schreef Jag het volgende:
Je zou mijn EAWs eens moeten ruiken, die ruiken naar jareblang touren, en dat is inclusief bier.
Jag
Hmm, jammer, dat had ik wel willen zien. En ik woon vlakbij jaarbeurs Utrecht. Maar ik moest gister werken, en vandaag tentamens leren. Maar binnenkort zal ik in de jaarbeurs Utrecht van een veelvoud van wat jij noemde kunnen genieten -> MMDEenne jag je hebt op de hcc wat gemist als je dr niet ben geweest stond een stand met 2 sb850's en 2 600 vliegende topjes op 3 pt 2400 van carver :)Whaaaaaaaaaaaaaaaa:)
Jag
Moet je dan KLUSSEN of ga je lekker trippen
he jag heb trouwens waarschijnlijk werk 
weet t aankomende week zeker
weet t aankomende week zeker
Verwijderd
Gitaarversterkers kunnen pas ECHT stinken.
Als ik mijn Mesa/Boogie 50/50 Stereo Power-amp laat blazen kun je het stof op de buizen zien verbranden! + de ruftige geur die uit 2 marshall kasten wordt geblazen (8X12" celestion speakers) is ook een rijke mengeling van zweet, sex, rook en bier!
Rock 'n Roll Yieiheiiee!
Als ik mijn Mesa/Boogie 50/50 Stereo Power-amp laat blazen kun je het stof op de buizen zien verbranden! + de ruftige geur die uit 2 marshall kasten wordt geblazen (8X12" celestion speakers) is ook een rijke mengeling van zweet, sex, rook en bier!
Rock 'n Roll Yieiheiiee!
Pagina: 1