Mijn Handspring Visor Edge is helaas overleden. Hij wil vaak niet eens meer aangaan, en als hij aanstaat crasht hij, en komt er een brei aan vage tekens op m'n scherm te staan...
Vandaar dat ik bij de winkel waar ik hem gekocht had, PDASHOP.nl, een RMA aan heb gevraagd. Het antwoord wat ik echter kreeg was:
Eigenlijk voel ik daar niet zoveel voor. Ik heb garantie bij de winkel, niet bij Handspring. Dat betekend dat ik hem naar de winkel wil sturen, en dat zij de rest op mogen knappen.
Weet iemand hoe dit eigenlijk in z'n werk gaat? Mag de winkel mij doorverwijzen naar Handspring?
Vandaar dat ik bij de winkel waar ik hem gekocht had, PDASHOP.nl, een RMA aan heb gevraagd. Het antwoord wat ik echter kreeg was:
Na gekeken te hebben op de site van Handspring kwam ik erachter dat ik mijn PDA naar BELGIE moet sturen..Geachte heer *********,
Naar aanleiding van uw melding over een probleem met uw,
bij PDAshop.NL gekochte, Handspring Visor Edge Silver
met nummer 17024-RMA2003-1
stuur ik u uw hierbij de procedure om in aanmerking te komen
voor de fabrieksgarantie.
Handspring neemt de garantie-afhandeling zelf voor haar rekening.
U kunt het defect aanmelden voor reparatie/vervanging door contact
op te nemen met Handspring via:
tel. 020-5864925
of via http://www.handspring.co.uk/support/
De helpdesk zal met u de procedure doornemen voor de garantieafhandeling.
In alle gevallen bij retourzending is het belangrijk goed te letten op
de aanwijzingen van de helpdesk.
Naast deze aanwijzingen kunt u er op letten dat het product goed verpakt
en voldoende gefrankeerd is en een kopie van de aankoopfactuur en een
duidelijke probleemomschrijving mee te sturen.
Met vriendelijke groet,
PDAshop.NL
Coolblue BV
Oostzeedijk 196
3063 BM Rotterdam
defecten@coolblue.nl
Tel: (+31) (0)10 4532537
Fax: (+31) (0)10 2125351
Eigenlijk voel ik daar niet zoveel voor. Ik heb garantie bij de winkel, niet bij Handspring. Dat betekend dat ik hem naar de winkel wil sturen, en dat zij de rest op mogen knappen.
Weet iemand hoe dit eigenlijk in z'n werk gaat? Mag de winkel mij doorverwijzen naar Handspring?
You can't have everything. Where would you put it?