WinXP Home (NL) als server met een WinXP Professional (NL) als client, geeft dat conflicten of kan dat niet?
WAAROM zou dat niet willen?
ja dat heb ik dus gedaan en internet delen wil gewoon niet
alle user rechten al gecheckt en al... wachtwoorden gelijk gezet, overal zelfde gebruikers met admin rechten, niets, bestanden delen e.d. werkt allemaal gewoon, bij XP Pro geeft hij ook een "Internet-Gateway" aan, los van de NIC met wel dezelfde omschrijving.
ZOU het dan niet een idee zijn om direct al zoveel mogelijk gegevens neer te pleuren ipv van zo'n algemeen vraagje te stellen waar niemand wat mee kan?
Dus: GEGEVENS posten/ instellingen etc
Heb je de NT-FAQ al doorgewerkt?
WAT heb je al gedaan
Wat kan wel, wat kan niet (pingen van A naar B en omgekeerd bijvoorbeeld)
Heb je de Networkwizard van XP al geprobeerd
En denk nu zelf even na of je nog meer zinnige zaken kan vermelden
Dus: GEGEVENS posten/ instellingen etc
Heb je de NT-FAQ al doorgewerkt?
WAT heb je al gedaan
Wat kan wel, wat kan niet (pingen van A naar B en omgekeerd bijvoorbeeld)
Heb je de Networkwizard van XP al geprobeerd
En denk nu zelf even na of je nog meer zinnige zaken kan vermelden
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 16:37:
gooi maar dicht, ben eruit, blijkt dus dat ik geen gateway moet invullen bij de NIC settings maar een DNS server, nieuwigheid denk ik...
Volgende keer eerst nadenken, zoeken, proberen en DAARNA pas een topic openen en dan niet zo'n topic als je nu hebt geopend
Verwijderd
Volgens mij kan dat NOOOOOIT fout gaan mits jij het verkeerd insteltVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 16:27:
WinXP Home (NL) als server met een WinXP Professional (NL) als client, geeft dat conflicten of kan dat niet?
Kon je dat zelf niet ff opzoeken? Volgens mij is dit makkelijk te vinden op Microsoft en zelfs nog op Google en nog op de Windows XP Help (F1)!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 19:55 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#topicstart
Misschien is het ook handig als je eerst ff zelf in de FAQ leest/nadenkt/search'd
en als je dan al es een topic opent kan je misschien (heel misschien) ook eens wat instellingen posten ?
Dat hoeven we de glazen bol niet boven te halen om je probleem/vraag te beantwoorden
Misschien is het ook handig als je eerst ff zelf in de FAQ leest/nadenkt/search'd
en als je dan al es een topic opent kan je misschien (heel misschien) ook eens wat instellingen posten ?
Dat hoeven we de glazen bol niet boven te halen om je probleem/vraag te beantwoorden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()