Ik ben bezig met een programma waarin ik een aantal requests uitvoer naar een HTTP server. De eerste 10 requests of zo gaan goed, maar daarna blokkeerd het programma op een regeltje waarbij ik de stream van de request op vraag. Even een stukje code om dit te illustreren:
Hij blokkeerd dus op de regel Stream stream = request.GetRequestStream(); Ik heb al gekeken hoe dat zou kunnen komen, maar ik heb geen idee. Ik stel precies dezelfde properties van de HttpWebRequest in als bij de voorgaande requests. Iemand een idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| private void GetFolderInfo()
{
HttpWebRequest request = (HttpWebRequest) HttpWebRequest.Create(new Uri(finaluri));
byte[] bytes = Encoding.ASCII.GetBytes(xmlGetFolderInfo);
request.UserAgent = "Outlook Express/6.0 (MSIE 6.0; Windows NT 5.1; DigExt; MSNIA)";
request.AllowAutoRedirect = false;
request.ContentLength = bytes.Length;
request.ContentType = "text/xml"; request.Method = "PROPFIND";
request.Credentials = credentials.GetCredential(new Uri(finaluri), authenticationScheme); request.KeepAlive = false;
Stream stream = request.GetRequestStream();
stream.Write(bytes, 0, bytes.Length);
request.GetResponse();
} |
Hij blokkeerd dus op de regel Stream stream = request.GetRequestStream(); Ik heb al gekeken hoe dat zou kunnen komen, maar ik heb geen idee. Ik stel precies dezelfde properties van de HttpWebRequest in als bij de voorgaande requests. Iemand een idee?