[Redhat 8.0] Installatie loopt 'random' vast

Pagina: 1
Acties:

• mrSunshine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 08:04
Heb inmiddels 4 pogingen gedaan om een custom install te doen maar iedere keer loopt de installatie vast tijdens het installeren van packages. Soms als disc 1 erin zit, soms met disc 2.

Heb een keer een standaard workstation install gedaan, dat ging zonder problemen, maar ik wil zelf bepalen wat ik installeer :(

Van tevoren heb ik de media check uitgevoerd voor de installatie discs, daar kwamen ze zonder problemen doorheen.

Specs van het systeem: celeron 700, Asus TUSL-2 Mobo, 265MB, Seagate 20GB IDE, A-open 48sp CD-ROM, Win2k Server erbij.

Installatiediscs zijn Philips CD-RW's met ISO's geedownload van XS4All Redhat mirror.

Iemand tips of hints want ik wordt er erg chagerijnig van...?

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Gaat ie weer ;) ....
Brak geheugen ? Draai memtest86 eens :)

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
memtest86 plz ...

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• mrSunshine
Test 0-11 Errors: 0

Helaas... of moet ik zeggen gelukkig :?

Heb net Slackware 8.0 zonder problemen kunnen installeren.

Verwijderd

md5sum?
slechte ata of agp support?
dmesg?

• LollieStick
  • Laatst online: 28-02 12:09
chipset, videokaart plz ;)

Slackware is textbased install :O

• mrSunshine
Heb het gevonden: comp (CD-ROM speler?) vindt installatie vanaf CD-RW's niet gaaf. Heb ISO's op gewone CD-R's gebrand: installatie verloopt vlekkeloos.

• VisionMaster
  • Laatst online: 09-05 11:54

VisionMaster

Security!

Heb er ook problemen mee.
Ik heb een 1/3 installatie verhouding die goed gaat :)

Er zouden nieuwe iso's zijn voor de RH 8.0 met een gedebugde installer. (weet het niet zeker) ik ben nu effe weer terug naar de 7.3.1 maar ga binnenkort weer effe de 8.0 installen..
Veel success

I've visited the Mothership @ Cupertino

Verwijderd

VisionMaster schreef op 28 January 2003 @ 09:58:
Er zouden nieuwe iso's zijn voor de RH 8.0 met een gedebugde installer. (weet het niet zeker)Veel success
Wie weet of het inderdaad waar is dat er nieuwe iso's zijn voor RH8.0 ivm verbeterde installer...

Ik heb namelijk heel veel probs met installen van RH8.0 (nogal willekeur in het succes van installeren...)
Pagina: 1