Toon posts:

[7650] verbinden met win 95

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gezien het feit dat ik alleen een laptop heb met ir waar windows 95 opstaat, moet ik me nokia 7650 verbinden met die laptop.
MAarrrrrrrrrrrrrr de bijgeleverde software werkt niet op win 95 |:( . Dus daarom is mijn vraag hoe kan ik de telefoon wel aansluiten via ir om gegevens over te brengen via win 95??? Weet iemand nog een paar nuttige drivers ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 15:18:
Gezien het feit dat ik alleen een laptop heb met ir waar windows 95 opstaat, moet ik me nokia 7650 verbinden met die laptop.
MAarrrrrrrrrrrrrr de bijgeleverde software werkt niet op win 95 |:( . Dus daarom is mijn vraag hoe kan ik de telefoon wel aansluiten via ir om gegevens over te brengen via win 95??? Weet iemand nog een paar nuttige drivers ofzo?
Hetzelfde probleem heb ik ook maar dan met Windows XP via Bluetooth :) Ben nu mijn laptop aan het formateren en Win2K aan het installeren. Hoop dat het werkt...

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Het zal waarchijnlijk geen snelle laptop zijn, want anders stond er wel 98 op denk ik! :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

YEAH! Met windows 2k werkt Nokia PC Suite i.c.m. Bluetooth wel :) Yahoo!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 18:47:
[...]

Hetzelfde probleem heb ik ook maar dan met Windows XP via Bluetooth :) Ben nu mijn laptop aan het formateren en Win2K aan het installeren. Hoop dat het werkt...
Het spijt me dat ik misschien als een wijsneus overkom,... maar bij mij heeft mijn nokia gewoon verbinding met Xp via bluetooth,...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
...andere software gebruiken. Lijkt me logisch eigenlijk :?

Maar eigenlijk ben ik bang dat ook die niet op win 95 gaat werken. Dat is zooo oud ondertussen, het loont helemaal nietmeer om e programma ermee compatible ta maken. Tja, en dan zal het dus helaas niet gaan...

zie www.google.com voor een prog waarmee het mischien wel werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Xandrios op 26-01-2003 21:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.