Dvd speler doet heel vaag

Pagina: 1
Acties:

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ik wou ff een image van een cd maken dus ik flikker die cd in mijn dvd speler (creative 1241E) en ga met clone cd een image maken.

Er staat zo'n 600 mb op die cd dus clonecd begint, en is 10 seconden later helemaal klaar met dat image, ik controleren, hij werkt nog ook. Dit image tond nog neit op mijn pc maar clonecd gaf aan dat mijn dvd speler met een snelheid van 273* las ipv de max van 40.

Doe ik nu echter een cd in mijn dvd speler leest hij hem 9 van de 10 keer niet, hij zal dus wel kapot aan het gaan zijn maar dan nog zo vreselijk snel een iamge van 600 mb maken.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als je nog garantie hebt, zou ik ff teruggaan naar de winkel... Even uitleggen, laten zien. Dat lezen is wazig, ik heb er geen verklaring voor. Het is iig wel vreemd.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
helaas geen garantie meer, ding is bijna 2 jaar oud, is trouwens de 2e al die eerste was na 3 maanden al kapot. Ik ga nu maar voor een liteon ofzo.

Maar ik vind het zo vaag dat dat image nog werkte ook, ik heb het vanmiddag nog een keer geprobeerd maar toen deed hij het weer helemaal niet.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ik het zo hoor is het een stukke DVD drive,

ik zou of garantie claimen, aangezien je dat niet meer hebt helaas :(
zou ik voor een andere DVD speler gaan kijken, ik raad je aan wat
revieuws te lezen :)

suc6