Toon posts:

TV out werkt, alleen nu nog op beide schermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even geknoeid met Tv-out en dergelijke, ik heb een Toshiba laptop en met de toetstencombinatie Fn + F5 kan ik het beeld automatisch overzetten naar de TV. Het beeld op de laptop verdwijnt dan. Is het ook mogelijk om dit te behouden? Zodat ik niet telkens naar het TV scherm hoef te kijken als ik wat wil veranderen. Ik heb een Trident Video Accelerator Cyberblade XP ) standaard kaart in zo´n laptop. De optie meerdere monitors kan ik wel aanzetten alleen dan krijg ik geen beeld, dit gebeurd alleen als ik het bureaublad uitbreid naar de TV maar daar heb ik dus niks aan. De FAQ ook al geraadpleegt alleen die komt niet met een duidelijk antwoord

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik heb Monitor als primary staan, en TV als secundary device. Nu heb ik beeld op beide schermen.

Tip: ik heb ook overlay aanstaan, als ik dan een film afspeel komt deze fullscreen op mijn TV te draaien, maar op mijn monitor kan ik hem minimizen en tegelijkertijd andere dingen doen met mijn PC, superhandig ;)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, waar stel je dat dan in bij eigenschappen van het beeldscherm of bij hardware? En dat overlay staat dat er ook tussen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 16:00 ]

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
erm ff kijken....
control panel -> display -> settings -> advanced daar speelt het zich allemaal af.

Ik heb een Ati Radeon 8500 dus jouw tabs kunnen wel afwijken, maar bij mij kan ik primary/secundary bepalen in de tab 'displays'. zowel mijn pc monitor als mijn tv zijn aangevinkt, en bij elk van hun zie ik 2 knopjes; deze heb ik omcirkeld in het screenshot dat hieronder staat. de linker knop staat voor primary, de rechter voor secundary.
Zoals je kunt zien staat mijn moniotr op primary en mijn tv op secundary.

Dan wat betreft de overlay, ik heb een apart tabje daarvoor zoals je ook in de screenshot kunt zien. Bij oudere drivers die ik had was overlay gewoon een optie in een van de andere tabs.

http://www.clan21.nl/~realcato/PICS/displays_uitleg.JPG

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ik hier nog een keer op Fn-F5 druk dan heb ik dubbel beeld. Kan je dit niet in de BIOS instellen? Of ondersteunt je grafische kaart geen dubbel(identiek) beeld?