Toon posts:

Radeon 9500 schaakbord met real player

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met de real player ram afspeel; http://pages.vpro.nl/3voo...2584508+10344759+10344259 krijg ik een half schaakbord timing settings standaard 276,8/270 catalyst 3.0 abit kx7-333R xp1800+@1568 win98, games lopen zonder problemen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Het is misschien slim om wat enters te gebruiken, want alles staat nu op één regel achter elkaar. Ik snap niet echt wat je vraagt.
Stel de vraag eens wat duidelijker en fix de link eens.
En probeer die file eens in iets anders dan Real Player af te spelen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

- Heel cool maar ik hou niet van schaken..

er zijn al veel ideeen geopperd zoals verhogen voltage GPU, onderklokken, solderen, koelen, agp bus verhogen etc. maar nog niks heeft zich bewezen als de oplossing tegen het 'schaakborden' effect. Wel zijn er veel mensen mee bezig dus het kan zeker gebeuren dat de oplossing komt! Sommige mensen hebben er maar heel weinig last van dus soms kun je het gewoon zo laten. Daarnaast kun je proberen de kaart te ruilen wellicht? er is een kans dat je er eentje krijgt die wel werkt!
Een echte oplossing is er dus nog niet.

Verwijderd

Topicstarter
even voor de duidelijkheid ik heb hem niet overgeklokt en niet gemod nog hard noch soft en ik wou graag weten of andere mensen hier ook last van hebben en hoe ik die link kan fixen weet ik niet

Verwijderd

Lees dit eerst eens : * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

En leer wat leestekens te gebruiken, op deze manier kom je absoluut niet duidelijk over.

Dit topic is gesloten.