Toon posts:

Geluid modem door speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hierover is al een topic geweest maar daar kan ik het antwoord niet helemaal vinden dus zet ik het hier maar neer:

Nadat ik mijn harde schijf heb geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd ( win xp home) krijg ik de kiestoon van het modem nu door mijn speakers en aangezien dit heel vervelend is zou ik dit graag uitzetten. In het vorige topic stond iets met een parameter maar waar moet ik die invoegen?? graag een stap vppr stap beschrijving.

BVD Frank

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

heb je misschien een kabeltje tussen je geluidskaart en modem gehangen?
anders zou ik niet weten hoe het geluid van je modem over je boxen komen.

als dat zo is, moet je het geluid van je modem muten.
kan je doen bij de volume schuifjes.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Deze computer > eigenschappen > apparaatbeheer > modem > rechtermuisknop > geluid uit :P

Dit doe ik uit mijn hoofd, want ik heb geen modem in mijn eigen bak zitten, dus ik kan er een stapje naast zitten :D

[ Voor 18% gewijzigd door Atlas op 25-01-2003 14:17 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn kabletje tussen mijn modem en geluidskaart vandaan gehaald, en ik heb er mog stees lastvan, beetje vreemd. Heeft iemand hier een logische verklaring voor?

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

in de modem opties ... kan je je geluid afzetten

configscherm - modems en inbeladapters - jou modem (eigenschappen) geluidsvolume op 0 zetten

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:37
probeer het volgende:

ga eens naar volumeregeling => opties => eigenschappen => telefoonlijn aanvinken

En dan dempen

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan niet want telefoonlijn staat er niet tussen (heb een creative live 5.1) mischien dat dat iets duidelijker maakt

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:37
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 19:53:
Dat kan niet want telefoonlijn staat er niet tussen (heb een creative live 5.1) mischien dat dat iets duidelijker maakt
Misschien dan zoiets als 'modem'??

Ik gebruik Win XP met SB128 PCI + Dynalink 56k6 modem...

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
ik heb dat ook. komt geloof ik door die extra software die erbij zit,

ik heb et er btw ook nog niet af :( toch kabel nu :)

CISSP! Drop your encryption keys!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

[off-topic]
Als je on-board sound hebt, en een PCI sound kaart er bij, krijg je al het geluid toch uit de PCI-kaart. leuk dingetje van XP.
[/off-toppic]

met 't voorbeeld bedoel ik dat XP het geluid op de een of andere manier toch doorlust, zonder kabeltje er tusse. Heb hier het zelfde probleem. Bij mijn Volume-Instellingen staat Modem in het rijtje. als ik die Demp, dan is 't weg

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

m0 in modemstring zetten

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

Topicstarter
hoe zet ik string er tussen en waar dan ====>duidelijke bechrijveing graag

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:36:
hoe zet ik string er tussen en waar dan ====>duidelijke bechrijveing graag
Heb je al geprobeert om zelf te zoeken waar je die string moet plaatsen ?
GoT is geen helpdesk, dit betekent dat we graag zien dat je zelf ook wat probeert.

Maar ik zal je een hint geven, klik eens wat rond bij je modem opties. Zorgen dat je alle tabbladen heb gehad, dan kan het niet missen.

Verwijderd

Topicstarter
Zover was ik ook al, ik kan redelijk met comuters omgaan (student ict lyceum 1e jaar) maar heb geen zin om alles (onherstelbaar) overhoop te halen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:54:
Zover was ik ook al, ik kan redelijk met comuters omgaan (student ict lyceum 1e jaar) maar heb geen zin om alles (onherstelbaar) overhoop te halen

Als je een beetje kijkt wat je doet, gebeurd dat ook niet.
BN schreef op 25 januari 2003 @ 21:28:
m0 in modemstring zetten
Dat lijkt me een zeer duidelijke tip. Als je zelf even de opties van het modem/de verbinding doorloopt, zie je zo waar je dat kunt toevoegen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.