ik heb de latste tijd problemen met mijn computer. Als ik spellen speel dan crashed de computer en alles wat ie dan op het beeldscherm laat zien is een kruising tussen ruis en een mondriaan als ik em dan niet uit zet start hij opnieuw op en dan zijn alle letters enzovoorts nog steeds in dat mondriaan patroontje.
als ik hem uitzet doet hij dat niet en is er niets meer aan de hand.
Soms crashed ie op andere manier met foutmelding maatr meestal zo
de problemen begonnen toen ik er een hd bij had gezet(de wd 80 gig).
toen crashde hij af en toe omdat het te heet werd in de kast
ik heb toen de boel wat veranderd en nu wordt het niet meer te heet
Sindsdien ging hij foutmeldingen geven als ik spellen ging spelen(als me ma haar email checked en met office aan de slag gaat gebeurt er niets) en tegen woordig geeft ie alleen nog dat mondriaan schermje als ik een tijdje aant spelen ben
De volgende dingen zijn me opgevallen.
als ik het raam open zet zodat het 16 graden wordt ofzo heb ik er minder last van dan dat ik het 24 graden laat worden
als ik in icewind dale 11 de grahpic hoog zet en rest laag doet hij het ook minder als dat ik de graphics laag zet en de rest hoog
het spel americas army lijkt er geen last van te hebben, die heeft wel last van foutmelding maar niet van dat vreemde scherm
zelf denk ik dat het iets te maken heeft met de processor omdat het mij lijkt dat alle fouten komen omdat er de proc fouten maakt bij verwerking
weet het alleen niet zeker
de bios resetten en op safe mode zetten help ook niet
Specs staan in me sig
voor zover ik weet zijn alle drivers uptodate
kan iemand mij vertellen waar ik dit robleem moet zoeken
als ik hem uitzet doet hij dat niet en is er niets meer aan de hand.
Soms crashed ie op andere manier met foutmelding maatr meestal zo
de problemen begonnen toen ik er een hd bij had gezet(de wd 80 gig).
toen crashde hij af en toe omdat het te heet werd in de kast
ik heb toen de boel wat veranderd en nu wordt het niet meer te heet
Sindsdien ging hij foutmeldingen geven als ik spellen ging spelen(als me ma haar email checked en met office aan de slag gaat gebeurt er niets) en tegen woordig geeft ie alleen nog dat mondriaan schermje als ik een tijdje aant spelen ben
De volgende dingen zijn me opgevallen.
als ik het raam open zet zodat het 16 graden wordt ofzo heb ik er minder last van dan dat ik het 24 graden laat worden
als ik in icewind dale 11 de grahpic hoog zet en rest laag doet hij het ook minder als dat ik de graphics laag zet en de rest hoog
het spel americas army lijkt er geen last van te hebben, die heeft wel last van foutmelding maar niet van dat vreemde scherm
zelf denk ik dat het iets te maken heeft met de processor omdat het mij lijkt dat alle fouten komen omdat er de proc fouten maakt bij verwerking
weet het alleen niet zeker
de bios resetten en op safe mode zetten help ook niet
Specs staan in me sig
voor zover ik weet zijn alle drivers uptodate
kan iemand mij vertellen waar ik dit robleem moet zoeken
[ Voor 2% gewijzigd door Spruit_elf op 25-01-2003 14:04 . Reden: iets over de drivers ]
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.