Toon posts:

adsl verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu winXP op mijn computer staan met adsl. Als ik nu een internet verbinding wil maken moet ik eerst op 'verbinden' klikken. ik wil dat de computer automatisch verbinding maakt zonder ergens op te klikken. weet iemand waar ik zo'n bestandje kan downloaden??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat kan je toch bij de properties van IE of bij de properties van je dialupverbinding gewoon instellen :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Bedoel je dat je always online wilt zijn of dat ie gewoon in 1x inlogt zonder te vragen?

Always online:
Heb je een router? Dan kan je het instellen in de setup van je router (always online aanvinken bij de meeste routers)
Verder denk ik dat je niet met een bestandje zomaar "always online" kan zijn. Als je computer namelijk uitstaat, wordt het bestandje ook niet geladen en werkt het dus niet.
Misschien is er een update voor je firmware van je modem die het mogelijk maakt.
Stuur anders even een mailtje naar je provider of het mogelijk is.

Standaard:
Kies gewoon "altijd mijn standaard verbinding nemen" in je IE window

[ Voor 20% gewijzigd door dxta op 25-01-2003 14:07 . Reden: Leesfoutje ]

Omelette du fromage!

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel als ik de computer aanzet ik niet op 'verbinden' moet klikken maar dat de pc het zelf doet.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je eigenschappen van je verbinding opvragen, dan op het tabblad Opties de optie "Vragen om naam, wachtwoord, certificaat, etc." uitzetten, dan hoef je alleen nog maar te dubbelklikken om een verbinding te maken :)

edit: dan misschien een snelkoppling in de Start Menu\Opstarten folder maken naar die internet verbinding?

[ Voor 23% gewijzigd door Rafe op 25-01-2003 14:08 ]

Verwijderd

Zet het inbel icoontje in de map "opstarten"!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt het werkt, en van wie heb ik het??? :P

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

je kan ook als je een alcatel speedtouch home modem hebt op de modem "always-on" aanzetten, dan hoef je op de pc niks meer te doen, die is dan zodra die is opgestart al verbonden met internet

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Pluisje schreef op 25 januari 2003 @ 14:11:
je kan ook als je een alcatel speedtouch home modem hebt op de modem "always-on" aanzetten, dan hoef je op de pc niks meer te doen, die is dan zodra die is opgestart al verbonden met internet
Dan moet je hem toch eerst 'hacken' naar een ST Pro? Ik zie de functie iig nog niet op mijn Home :P ;)

edit: FAQ Internet & Telefonie :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rafe op 25-01-2003 14:15 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 14:09:
bedankt het werkt, en van wie heb ik het??? :P
Niet van jezelf in ieder geval |:(

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Rafe schreef op 25 januari 2003 @ 14:14:
[...]

Dan moet je hem toch eerst 'hacken' naar een ST Pro? Ik zie de functie iig nog niet op mijn Home :P ;)

edit: FAQ Internet & Telefonie :)
dat klopt ja je moet hem wel eerst tweaken nara een speedstouch pro, maar dat is heel eenvoudig

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Enniewees, dit topic voldeed qua topictitel niet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 en was met enig logisch nadenken ook wel op te lossen. En het zal me niet verbazen als het in de search stond.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.