{PS2} Primal!

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
De nieuwe OPM2 is uit {oficial playstation 2 magazine dutch}

heel erg toffe demos waaronder

Mortal Kombat Deadly Alliance, Primal, WWE Smackdown: Shut Your Mouth, NBA Live 2003, Sly Racoon, Space Channel 5 Part 2, ATV Quad Power Racing 2, Crashed, Tiger Woods PGA Tour 2003, Ghost Recon.

De demo van Primal staat er dus op, eindelijk kunnen we het spel uitproberen. zou oorspronkelijk begin Februari uitkomen, ineens uitstel naar April....~:{

Ik kan niks anders zeggen dan SUPER GAAF!

grafisch is het inderdaad werkelijk schitterend, heb Scree en Jen goed bekeken door de camera te rotaten, Jen ziet er van dichtbij nog verbluffend goed uit, gezicht is prachtig, ogen zijn geen textures maar gewoon echt oogballen, ze toont emoties ...Scree is gewoon verdomd cool,. echt een tof beest..heel erg vet om op muren te klimmen das echt heel goed gedaan, verder beweegt alles ook goed, scree huppelt realistisch rond, Jen ook...{titties bounchen trouwens ook, altijd leuk voor het realisme;) tijdje terug werd door een webmaster van een bepaalde site gezegd dat je Primal grafisch goed kan vergelijken met een Xbox spel, zo goed zijn de graphics echt inderdaad..ik heb er maar weinig op aan te merken, ook het veranderen van Jen naar Demon of andersom ziet er verdomd cool uit!

aan het vechten ben ik ook helemaal gewend, ik vind de finishing moves wel heel tof, je moet even wennen aan het vechtsysteem, maar het wordt heel tof, je kan rondom je vijanden lopen tijdens gevechten en klappen uitdelen, het is allemaal erg netjes inderdaad! Jen is trouwens ook verdomd mooi {als is ze natuurlijk CGI he }

vind het echt jammer dat ie is uitgesteld tot gvd.....april...veels te lang..maar ja...

Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/p/primal/primal_29_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/p/primal/primal_28_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://eu.playstation.com/iw_images//assets/images/previews/p/primal/primal_27_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/august02/primalps2/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/august02/primalps2/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/august02/primalps2/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/august02/primalps2/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamevolution.it/news/10-02/09/04/img3.jpg

hier vind je een hoop screens

heel erg vette trailer

veel movies, je moet eerst naar video gaan

IGN's Primal Preview&screens

Primal op Tothegame

Gamespot's Primal preview&screens en movies etc..

Toffe Primal wallpapers

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Ik zag 'm in de Power Unlimited staan en het ziet er zeker leuk uit. Hij kreeg een 78, omdat ie verhaal en actie te kort kwam.
Maar ik vind het er erg mooi uit zien en ik zou het wel eens willen spelen :)

Mooie startpost trouwens met veel inhoud!

The devil is in the details.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euh moet dit niet het PS2 topic? :)

Voor de rest zien de screens er wel aardig uit maar niet super fantastisch vind ik dan. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
schnumi schreef op 25 January 2003 @ 13:51:
euh moet dit niet het PS2 topic? :)

Voor de rest zien de screens er wel aardig uit maar niet super fantastisch vind ik dan. :)
Waarom zou het in het PS2 topic moeten :?
Bijna elk PC spel krijgt een eigen topic, ik snap niet waarom console spellen dan in een centraal topic moeten.
GoT wou juist af van de grote gamestopics en als je dan alles in een centraal Console Topic doet kom je er niet echt van af...

The devil is in the details.

• devilsnight
Yepz, ik zorg er altijd voor dat er genoeg te zien is, zodat iedereen rustig kan bekijken waar het spel over gaat, hoe het eruit ziet, etc....PU sucks trouwens...stelletje amateurs..het Nederlandse playstation2 blad gaf het spel een 89, alleen omdat het vechten iets beter had gekund...verder een ware topper.

[ Voor 50% gewijzigd door devilsnight op 25-01-2003 14:03 ]

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee np ik dacht dat het juist handiger is om console spellen gewoon in 1 topic te houden. :) that's all.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• devilsnight
En schumi, zoals altijd...screenshots doen geen een game recht, je moet hoe dan ook de trailer checken, heb je een PS2 ..dan natuurlijk het magazine halen, pas dan kan je echt de grafische pracht zien.

en trouwens, kijk in de screens alleen al naar het player model , zoiets heb je nog niet op PS2 gezien, het volledige spel zal trouwens ook geen laadtijden hebben, dankzij het nieuwe
"just in time" systeem in het spel

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

devilsnight schreef op 25 January 2003 @ 14:04:
En schumi, zoals altijd...screenshots doen geen een game recht, je moet hoe dan ook de trailer checken, heb je een PS2 ..dan natuurlijk het magazine halen, pas dan kan je echt de grafische pracht zien.

en trouwens, kijk in de screens alleen al naar het player model , zoiets heb je nog niet op PS2 gezien, het volledige spel zal trouwens ook geen laadtijden hebben, dankzij het nieuwe
"just in time" systeem in het spel
"just in time" is dus gewoon real time continue laden. :P Ik weet dat de beeldkwaliteit in het spel wel hoger zal liggen en zeker voor een PS2 game heeft het uitzonderlijk goeie graphics maar aan echt toppers op de Xbox of Gamecube zal het spel toch echt niet kunnen tippen mijn inziens. :)

• bAdmuTs
  • Laatst online: 02-01 08:50

bAdmuTs

mAzE

Ik heb et spel gisteravond ook gespeeld en wat een :9~ spel, de besturing is inderdaad ff wennen. Ik heb em gespeeld met zon blaze scart cable en damn, dat ziet er toch ff mooi uit :D. Een spel wat ik cker wil hebben
schnumi schreef op 25 januari 2003 @ 14:13:
[...]

"just in time" is dus gewoon real time continue laden. :P Ik weet dat de beeldkwaliteit in het spel wel hoger zal liggen en zeker voor een PS2 game heeft het uitzonderlijk goeie graphics maar aan echt toppers op de Xbox of Gamecube zal het spel toch echt niet kunnen tippen mijn inziens. :)
En dit spel kan naar mijn inziens cker wel toppen aan de toppers van de xbox of camecube :D

[ Voor 54% gewijzigd door bAdmuTs op 25-01-2003 14:16 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• devilsnight
inderdaad, het werd zelfs in een interview gezegd dat Primal grafisch wel een Xbox game lijkt....en als je de demo speelt kan je dat ook goed zien.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

devilsnight schreef op 25 januari 2003 @ 14:22:
inderdaad, het werd zelfs in een interview gezegd dat Primal grafisch wel een Xbox game lijkt....en als je de demo speelt kan je dat ook goed zien.
zal eens kijken of ik de demo ergens kan spelen ben wel benieuwt dan. :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
schnumi schreef op 25 January 2003 @ 13:58:
nee np ik dacht dat het juist handiger is om console spellen gewoon in 1 topic te houden. :) that's all.
Jaja en alle PC games ook in topic, hebben we maar 4 topics nodig, lekker overzichtelijk :P

Gaat OPM kopen om te het eens te bekijken :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

maak je toch subforums voor pc en console? :P

• devilsnight
Twijfel je aan de grafische pracht :) --->

Scree de gargoyle

Jen,screen, en Lord herne

Scree met een fakkel

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het ziet er ook heel goed uit alleen ik heb een US gamecube met MP en dat is toch nog wel een stapje hoger hoor believe me. :)

• devilsnight
Maar ik dacht toch echt dat ik het over Xbox had :) nooit cube genoemd, jij noemt voor de cube ook gelijk het allerbeste en mooiste spel, je zou Primal grafisch kunnen vergelijekn met Enclave op de Xbox, hoewel ik Primal eigenlijk nog mooier vind .

En ja, i know...ik heb zelf Metroid Prime nog gespeeld een tijdje terug bij Dimension PLus, heel erg mooi inderdaad :)

[ Voor 20% gewijzigd door devilsnight op 25-01-2003 15:51 ]

Pagina: 1