[XP] Project IGI doet raar.

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Onder Project IGI heb (in Windows XP) ik geen muis is het hoofdmenu, althans hij is er wel alleen ik zie hem niet... en er ontbreken nog wat adnere dingen in de game. Nu heb ik al een aantal topics doorgelezen enz, en sommige mensen zeggen dat je detonator 23.11 moet installeren, maarja lijkt mij een beetje onzin want ik wil wel de nieuwste drivers houden die ik nu heb. Voor de rest hebt ik niet echte oplossingen gezien, misschien dat deze in de tussentijd wel al zijn gevonden omdat die topics vrij oud zijn.

Heeft iemand hier een concrete oplossing voor

kep een geforce 2mx400, en ik lees dat veel meer mensen hier last van hebben, alleen geen oplossingen of patches :(

[ Voor 10% gewijzigd door Y0ur1 op 25-01-2003 13:42 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Probeer toch eens die wat oudere drivers. Als je daar wel je muis ziet kan je proberen of iets nieuwere drivers het ook goed doen. Maar als je de nieuwste drivers wil houden zal je er toch mee leren leven denk ik :P

The devil is in the details.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
met 23.11 werkt het al beter, maar nog niet goed.... sommige wapens zie ik helemaal niet...

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
dit probeleem had ik ook
toen ik een nieuwe videokaart aanschafte was het weg
ik had toen een GF2 GTS en nu op mijn TI4200 heb ik nergens last van

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 20:38
Ik heb ook een Ti4200 maar bij mij werkt ie nog niet lekker. Pas toen ik driver 12.40 ofzo ging gebruiken deed ie het pas een beetje normaal.
Ik denk dat Project IGI helaas gewoon te oud begint te worden.
Detonator 23.11 was idd iets beter, maar zoals ik al zeg, pas toen ik 12.40 of zelfs nog lager had gebruikt werkte die pas zonder zichtbare fouten.