heeft je dymo dinges een PC-Link functie?
zoja (ik heb dit toevallig donderdag op mijn werk gedaan):
sluit die aan op een compoort via de bijgeleverde kabel, installeer hem als printer via de printerdriver die op de cd staat, en print je records via access
of was je al zover en lukt het met access niet? als dat zo is: meer info!
zoja (ik heb dit toevallig donderdag op mijn werk gedaan):
sluit die aan op een compoort via de bijgeleverde kabel, installeer hem als printer via de printerdriver die op de cd staat, en print je records via access
of was je al zover en lukt het met access niet? als dat zo is: meer info!
Die PC link functie is al geinstalleerd. En die dymo labelwriter staat gewoon als printer geinstalleerd.
En wat meer info:
- Ik gebruik Access XP (in word XP werkt dat dymo apparaatje prima, maar dan heb ik een extra afdruk icoontje voor dat apparaat).
Misschien kan ik een access tabel in word importeren en vervolgens de labels printen? Deze functie kan ik alleen niet vinden
Mn adres records allemaal overtypen zou een echt ramp zijn (het zijn er namelijk z'n 400-500).
En wat meer info:
- Ik gebruik Access XP (in word XP werkt dat dymo apparaatje prima, maar dan heb ik een extra afdruk icoontje voor dat apparaat).
Misschien kan ik een access tabel in word importeren en vervolgens de labels printen? Deze functie kan ik alleen niet vinden
Mn adres records allemaal overtypen zou een echt ramp zijn (het zijn er namelijk z'n 400-500).
De nieuwste versie van Dymo (4.3) heeft een database-addin
Precies wat ik nodig had..