Ik heb al een tijdje een probleem met m'n cdromspeler onder windows xp. Eerst viel het probleem nog wel mee, ongeveer eens in de maand verdween de cdromspeler spontaan uit het systeem. Na een reboot was dat weer opgelost dus daar viel toen mee te leven.
Maar... je raad het al (anders zou ik hier niet posten
) het probleem is iets erger geworden. Het gebeurt nu dagelijks dat m'n cdromspeler spontaan uit m'n systeem verdwijnt
.
In het eventlog staat dan de volgende foutmelding:
Het apparaat E-IDE CD-ROM 52X/AKH (IDE\CdRomE-IDE_CD-ROM_52X/AKH____________________A64_____\5&106ae6dc&1&0.1.0) is uit het systeem verdwenen zonder dat de verwijdering is voorbereid.
Systeemspecs:
AMD Athlon 1700+
Asus A7V266-E
WD400BB 40 GB HDD
WD800JB 80 GB HDD
Aopen CD-952E/AKH 52x cdromspeler
Liteon 32125W 32x brander
Ik heb de drives als volgt aangesloten:
primary master: WD400BB
primary slave: Liteon 32125W 32x brander
secondary master: WD800JB 80 GB HDD
secondary slave: Aopen CD-952E/AKH 52x cdromspeler
De WD800JB heb ik net nieuw
, maar die verdween helaas gelijktijdig uit het systeem met de Aopen 52x cdromspeler
.
Ik heb al gezocht op GOT en ik heb ook al geprobeerd om de ASPI4ALL drivers te installen en de IDE-controllers te verwijderen en opnieuw te installeren maar helaas het mocht allemaal niet baten. Ik heb ook gekeken op www.eventid.net en daar stond een probleem wat veel leek op de mijne, maar helaas dat probleem stond daar nog in de que en moet dus nog opgelost worden.
Wie kan mij helpen?
Maar... je raad het al (anders zou ik hier niet posten
In het eventlog staat dan de volgende foutmelding:
Het apparaat E-IDE CD-ROM 52X/AKH (IDE\CdRomE-IDE_CD-ROM_52X/AKH____________________A64_____\5&106ae6dc&1&0.1.0) is uit het systeem verdwenen zonder dat de verwijdering is voorbereid.
Systeemspecs:
AMD Athlon 1700+
Asus A7V266-E
WD400BB 40 GB HDD
WD800JB 80 GB HDD
Aopen CD-952E/AKH 52x cdromspeler
Liteon 32125W 32x brander
Ik heb de drives als volgt aangesloten:
primary master: WD400BB
primary slave: Liteon 32125W 32x brander
secondary master: WD800JB 80 GB HDD
secondary slave: Aopen CD-952E/AKH 52x cdromspeler
De WD800JB heb ik net nieuw
Ik heb al gezocht op GOT en ik heb ook al geprobeerd om de ASPI4ALL drivers te installen en de IDE-controllers te verwijderen en opnieuw te installeren maar helaas het mocht allemaal niet baten. Ik heb ook gekeken op www.eventid.net en daar stond een probleem wat veel leek op de mijne, maar helaas dat probleem stond daar nog in de que en moet dus nog opgelost worden.
Wie kan mij helpen?