Toon posts:

Creative GeForce2 TI 64 MB DDR

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een nieuwe 3d-kaart gekocht. De Creative GeForce2 TI 64 MB DDR. Ik vanmorgen dus in het AGP-slotje duwen, maar hij doet het niet naar het opstarten. Krijg een heel zwart scherm met aan de rechterkant vanaf het midden een blauw vierkant. Duz ik de monitor kabel in de PCI Voodoo Banshee 16MB douwen. Deed hij het wel. Ik verward.
Ik in apparaten beheer gekeken en daar herkende hij hem wel. HIj gebruikt alleen de windoos drivers. Dit mag toch geen probleem geven als ik gwn wil inloggen.
Ben nu iig de nieuwste Detonators aan het downloaden. Benieuwd of hij dan werkt. De CD is btw niet voor winxp.

Ik heb hier een 633 mhz intel celeron, maar dat maakt allemaal nix uit ofwel?

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Het kan zijn dat de kaart gewoon niet goed is, maar ik weet niet precies wat ik me moet voorstellen bij die corruptie die je te zien krijgt -> is die alleen als je al in windows bent?
Of ook als als je boot? :)

En wat gebeurt er als je je banshee er helemaal uit laat? of heb je dat nog niet geprobeerd?

je proc zal idd weinig uitmaken bij dit probleem :)

[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 25-01-2003 12:56 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 12:52:
Ik heb gisteren een nieuwe 3d-kaart gekocht. De Creative GeForce2 TI 64 MB DDR. Ik vanmorgen dus in het AGP-slotje duwen, maar hij doet het niet naar het opstarten. Krijg een heel zwart scherm met aan de rechterkant vanaf het midden een blauw vierkant. Duz ik de monitor kabel in de PCI Voodoo Banshee 16MB douwen. Deed hij het wel. Ik verward.
Ik in apparaten beheer gekeken en daar herkende hij hem wel. HIj gebruikt alleen de windoos drivers. Dit mag toch geen probleem geven als ik gwn wil inloggen.
Ben nu iig de nieuwste Detonators aan het downloaden. Benieuwd of hij dan werkt. De CD is btw niet voor winxp.

Ik heb hier een 633 mhz intel celeron, maar dat maakt allemaal nix uit ofwel?
je moet instellen dat hij van de apg videokaart moet en niet meer in de pci, moet je de bios in

Verwijderd

En kun je misschien in je bios instellen dat hij bij het booten naar een AGP kaart moet zoeken ipv PCI?

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe je dat? ZIt eigenlijk nooit in men BIOS
btw het monitorkabeltje mis wel 4 pinnetje, maakt dat wat uit? Hij doet het op mijn PCI kaart gwn goed

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 13:00:
hoe doe je dat? ZIt eigenlijk nooit in men BIOS
btw het monitorkabeltje mis wel 4 pinnetje, maakt dat wat uit? Hij doet het op mijn PCI kaart gwn goed
Als je pc boot en je ziet je proc enzo voorbijkomen moet je even del of f1 drukken (ligt een bit aan je mobo, maar meerstal gewoon del, hoor)

En dan gewoon even zoeken naar iets waar je je pci video of agp video kan kiezen :)

offtopic:
stom dat ik daar niet aan dacht btw, zou best kunnen

[ Voor 8% gewijzigd door Okyah op 25-01-2003 13:03 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
ok nu ff die detonators instaleren en daaarna in BIOS
zal vanavond wel melden oft lukt ga nu namelijk voetballen

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Haal die pci eruit en start je pc op. (dat wat je ziet is voor een dualmon in windows XP) nu kan je de pc weer uit doen, pci er weer in en weer opstarten en dan moet het werken zonder dat je in je bios hebt gezeten. Bedenk wel dat dan de pci niet meer werkt in XP
Als je ze allebij aan wil hebben moet je gewoon in windows de detonators installeren, rebooten en dan vindt XP de geforce en kan je hem erbij aan zetten.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb ze nu er allebij inzitten, maar die instelling kan ik niet in de BIOS vinden.
Duz nu moet ik mijn PCI-videokaart eruit halen,
Windoos opstarten,
VInd ie men video-kaart,
UItschakelen PC,
Dan de pc er weer bij douwen

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GeForce2_Ti_01.JPG

Zo ziet alles eruit. Allemaal een beetje gelig. En zoals je hier ziet herkent hij hem als een PCI-kaart. Ook lekker vreemd.

Verwijderd

Dat ie hem herkend als pci kaart, komt omdat je geen agp drivers hebt geinstalleerd, installeer die eens. Maar die groenige kleur kun je misschien mt gamma settings weg draaien.

Verwijderd

Topicstarter
wat agp drivers? Ik heb de detonators. Is da niet goed zat?

Ik weet niet of jullie dit zien, maar nu zie je dat de kleuren helemaal vervormt zijn. Kijk maar ins naar mediaplayericon of de startknop.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/cenoatsra/kutkleuren.JPG

Ik zette eerst mijn PC uit en toen had ik mijn PCI voodoo banshee er dus uitgehaalt. Weer opgestart de pc. en daarna deed hij het nog niet?
Ik had daarna in Apparaatbeheer de GeForce uitgezet en daarna opnieuw opgestart en toen vond hij hem weer. Maar nog steeds niet goed. Opnieuw de Detonators maar het helpte nix.

en hier zie je pas hoe vervormd mijn kleuren zijn. DIt heb ik met mijn PCI voodoo banshee nog nooit gehad. Ik ga nu een spel instaleren kijken of die die fullscreen kan draaien.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/cenoatsra/cu2kleur.JPG

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 15:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kick* Weet dat het pas naar 24 uur mag maar wil eindelijk ins gta 3 en de niewere spellens pelen ipv van allen unreal tournament game of the year edition.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 16:15:
*kick* Weet dat het pas naar 24 uur mag maar wil eindelijk ins gta 3 en de niewere spellens pelen ipv van allen unreal tournament game of the year edition.
Als je de regels kent, waarom je je daar dan niet gewoon aan :?

En heb je misschien je PCI kaar direct onder je AGP slot? Moet je niet doen, doe hem verder naar onder.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je weet dat het pas na 24h mag maar toch doe je het lekker :?

Lekkere instelling :(

Verwijderd

Topicstarter
Ooo ga een beetje zeuren over mijn instelling. Jankert. Tss help maar mee oplossen. En zou je ook niet eens lezen voor dat je iets zegt want mijn pci voodoo banshee is er al uit. Ik had het er met iemand anders over en die zei waar ik dat moet aanpassen. Nou we hadden dezelfde bios. versie enzo opgezocht.
Afbeeldingslocatie: http://www.hardware-one.com/reviews/iwilldvd266r/bios/bios.gif
Alleen bij mij staat er 2000 ipv 2001, maar wel dezelfde versie
Afbeeldingslocatie: http://www.hardware-one.com/reviews/iwilldvd266r/bios/advanced-
Maar dit heb ik niet in de Advanced Chipset Features staan. Vreemd
Afbeeldingslocatie: http://www.hardware-one.com/reviews/iwilldvd266r/bios/agp-control.gif
Want dan moet je hier toch iets aanpassen dat hij agp kiest ipv pci?

Help asjeblieft

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:34:
Ooo ga een beetje zeuren over mijn instelling. Jankert. Tss help maar mee oplossen. En zou je ook niet eens lezen voor dat je iets zegt want mijn pci voodoo banshee is er al uit. Ik had het er met iemand anders over en die zei waar ik dat moet aanpassen. Nou we hadden dezelfde bios. versie enzo opgezocht.
[afbeelding]
Alleen bij mij staat er 2000 ipv 2001, maar wel dezelfde versie
[afbeelding]
Maar dit heb ik niet in de Advanced Chipset Features staan. Vreemd
[afbeelding]
Want dan moet je hier toch iets aanpassen dat hij agp kiest ipv pci?

Help asjeblieft
:X ...

Nu verwacht je nog veel help?

De meeste mensen deugen!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:34:
Ooo ga een beetje zeuren over mijn instelling. Jankert. Tss help maar mee oplossen.
Vooral zo doorgaan. Dan zoek je het met je topic maar zelf uit. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.