Okee het volgende probleem doet zich voor: Ik zat te gamen en opeens crashed mijn computer met blauw scherm (KERNEL_INPAGE_ERROR <-- ongeveer zoiets) heb dus opgezocht wat het was en bleek het te maken te hebben met bad sectors in je virtual memory. Hiervoor heb ik dus die error checks uitgevoerd en van sommige parties kon die niet gelijk uitvoeren dus heb ik gescheduled voor na de reboot.. Duurde nogal lang die checks dus ging ik maar slapuh
.. Sochtends wakker geworden staat XP Screensaver aan en beweeg me muis.. Beeld blijft lang zwart en uiteindelijk krijg ik me login scherm.. ik login en het duurt onwijs lang en het gaat niet echt goed.. achtergrond laad niet echt, sommige iconen laden niet goed en ik reset me computer dus omdat ie "vastliep". alles gaat goed tijden de reboot totdat ik bij het login scherm kom.. daar blijft ie weer langer dan normaal op zwart beeld hangen en krijg uiteindelijk WinXP login scherm zonders users ofzo en alleen aan de rechterkant het WinXP logo... Hoe fix je dit wat is het en hoe kan ik het voorkomen? iemand die antwoorden heeft plz?!?
Thx in advanced!
- RayeS
edit:
Safe mode doet ie hetzelfde, en bij laatste goeie config doet ie ook hetzelfde..
Safe mode doet ie hetzelfde, en bij laatste goeie config doet ie ook hetzelfde..
Thx in advanced!
- RayeS
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 12:56 . Reden: aanvulling ]