[zonnet] Wat verstaan ze onder die fair use policy?

Pagina: 1
Acties:

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
Zie titel...... :z Ik stap over enkele weken over op zonnet breedband family, aangezien de prijs/snelheids verhouding erg goed ligt. Nadat ik wat wat had rondgekeken bij de overige gegens van dit pakket zie ik dit in eens staan
Data limiet per maand: Fair Use Policy
Nu ben ik erg benieuwd wat ze hieronder verstaan. Bij hoeveel mbtjes zou je een waarschuwing krijgen?

Ik heb de search gebruikt, en er zijn veel topics over dit pakket..alleen der staan nergens iets concreets van over dit datalimiet

Wie o wie weet hier meer over....reacties zijn welkom ;)

Mijn Systeem.....

Verwijderd

bij mij gingen ze al zeuren toen ik 60 gig erdoorheen trok, verwacht niet teveel

• ron_stultiens
ik zie zonet op de site van zonnet zo'n banner staan en daar staat dat ze erachter zijn gekomen dat de meeste mensen per maand ongeveer 2000 Mb gebruiken.....

Wil dat dan ook zeggen dat ze vanaf daar moeilijk gaan doen??

Mijn Systeem.....

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 23:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nee, zie deze link: *KLIK*.

Het gaat om de Lite versie als je het over 2 gig hebt. Bij een breedbandverbinding van 512/128 zoals Zonnet Familie heeft, dan zit je daar toch echt wel boven voor je problemen krijgt.

Andere vraag, wat denk je te gaan doen met je nieuwe verbinding? Hoeveel data denk je te gaan overhalen?

edit:
Sorry, voutje even hersteld :) Link doet het nu goed

[ Voor 13% gewijzigd door SmartDoDo op 25-01-2003 12:49 ]

Verwijderd

SmartDoDo schreef op 25 January 2003 @ 12:45:
Nee, zie deze link: *KLIK*.

Het gaat om de Lite versie als je het over 2 gig hebt. Bij een breedbandverbinding van 512/128 zoals Zonnet Familie heeft, dan zit je daar toch echt wel boven voor je problemen krijgt.

Andere vraag, wat denk je te gaan doen met je nieuwe verbinding? Hoeveel data denk je te gaan overhalen?
wat is er met toppertje :?

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-03 10:21

xos

Nope ze zullen echtn iet moeilijk gaan doen als je 2 gig gebruikt. Een duidenlijke grens is er dan ook niet te trekken. 60 gig zoals jalla verbruikt is wel erg veel en ik snap dat ze daar wat van zeggen opzich. De ene provider zal ook sneller ingrijpen dan de andere maar ik neem aan dat onder de 20 a 30 gig p/m er geen problemen zullen ontstaan. Een uitschieter van 60 gig als je normaal gesproken maar 10 gig download zal ook geen problemen opleveren normaal gesproken.

• ron_stultiens
Geen idee eigelijk....k zit nu nog met zo'n modempje te prullen, en downloaden....tja dat weet iedereen dat dat met modem nu eenmaal erg traag gaat....bijna niet te doen als je een programmaatje wilt downloaden. DirectX bijvoorbeeld....daar doet een analoge verbinding wel effe over...ik kant weten :+

Als ik die verbinding hier heb liggen denk k dat ik kazaa zal opengooien, en verschillende mp3tjes ga binnenhalen (oeps..verboden woord? :X ) ...maar een huisgenoot van me heeft t al over 'vette films'.

Daarom was ik erg benieuwd naar dat limiet..want van fair use policy werd ik ook niet erg slimmer

edit:
dit was een reactie op SmartDoDO..zal de volgende keer ernaar verwijzen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ron_stultiens op 25-01-2003 12:55 ]

Mijn Systeem.....

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 23:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als ik zo naar mijn eigen ver/ge- bruik kijk dan zit ik gemiddeld op 1 gig per dag, soms maar een paar MB en de volgende dag gerust 2,5 gig. Als jij af en toe een of andere Linux distributie binnenhaald, met Kazaa werkt voor de hoognodige *vul zelf maar in* en daarnaast gaat gamen, mailen, chatten etc. etc. etc. Mag geen enkel probleem zijn.

Dat komt pas wanneer je idd in de richting van de eerder genoemde 60 gig komt lijkt me. Maar dan ben je ook wel behoorlijk aan het binnenhalen. :)

• ron_stultiens
okee dan...beste tweakers..bedankt voor de reacties. _/-\o_ Ik kan iig weer vooruit met m'n toekomstige adsllijntje :) ....nu weet k tenminste wat je ongeveer zouw kunnen verbruiken..totdat je op je vingertjes word getikt.

topic mag dicht! :z

Mijn Systeem.....

Pagina: 1