Toon posts:

Compaq Monitor Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn compaq monitor. Het probleem zit als volgt:

De monitor is van het type V720, de systeemkast is van het type 7950.
Sinds gisteren wil de monitor niet meer aan, als de computer aangezet wordt. Hij gaat al meteen niet meer aan bij het opstarten. Als je de monitor helemaal uitzet en daarna weer aan (geel lampje brandt), dan gaat hij na 1 sec alsnog weer op de uitstand (rood lampje brandt dan).
Ik heb al een andere monitor aangesloten om te kijken of dat hielp, maar helaas.

Nu weet ik niet wat de oorzaak kan zijn en wat ik er nog aan kan doen, om dit vervelende euvel te verhelpen.

Heeft iemand een advies, tip, raad voor me?

Met vriendelijke groet,

Veekeend

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Videokaart kapot/losgeschoten.

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:47
Je hebt al een andere monitor aangesloten en dat hielp niet. Maw : je kreeg ook geen beeld ?

Zou het dan niet eerder aan je pc liggen dan aan je monitor :?

Logica :Y)

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Topicstarter
Ja, oké zit wat in. Maar goed, het probleem is er niet mee verholpen. Hoe krijg ik dat ding weer aan de praat?

Verwijderd

Check eens of de videokaart er goed in zit.

Verwijderd

Lees dit eerst eens : * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * en lees de algemene FAQ ook even rustig door. Groeten doen hoeft niet, en eerst even zelf kijken of je probleem zelf op te lossen is is wat hier van je vereist wordt. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.