Toon posts:

Troubles @ IS??

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn sites die IS host niet bereiken, ook www.is.nl zelf is niet toegankelijk.. ben ik uniek of liggen ze eruit?

Verwijderd

bij mij ligt er ook van alles uit... ;(

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 14:07
IS offline :-P

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Topicstarter
Dat is toch wel goed waardeloos, 2e keer in korte tijd

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 23:04

Pubbert

random gestoord

Internet is ook bagger traag hier, ik heb ISDN van onetel (uunet geloof ik) kan dat ook betrekking op die downtime van IS hebben?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Sites die door IS gehost worden zijn onbereikbaar, waren ze maar baggertraag...:(:(

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

heel veel sites werken niet meer bij mij :( www.club-3d.nl www.silverspeed.nl en kan zo nog wel ff doorgaan. :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal IS.... kreeg gisteren nog een mailtje dat ze vannacht ff wat moesten knutselen, jaja, lekker knutselen.

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

idd, zorg dan dat ze 1 of andere backup hebben draaien ofzo :( ik heb liever dat het wat trager is, dan dat het down is... :r

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Waarom sturen ze dan ook ff geen mailtje dat het down is? Bedoel, ze hebben daarvoor toch wel nog de mogelijkheden.... nu laat j j klanten maar afwachten, geen id hoe lang het gaat duren etc etc

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

idd, vind het zeer dom. maja, als ze iedereen moeten gaan mailen... :? Of zorg gewoon dat hun site nog up is en dat ze dan ons van info voorzien (grafiekjes met down of uptime ofzo)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
weer offline jah.. slechte zaak id geen backup..

het i net is hier de laatste dagen zo super sloom.. chello :D

[ Voor 41% gewijzigd door _MaLa_ op 25-01-2003 09:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is IS de enige of nog meer hosters die van telecity gebruik maken down?

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Fuck daar zitten wij ook op :(.

Eigenlijk schandalig als je al die partnerpagina's en actie-banners hebt draaien op sites als Buyitdiret, Phatnet, Wehkamp etc.. :(

Verwijderd

Topicstarter
Leuk als je ze belt: 'bij ernstige storing kunt u kijken op www.is.nl/storing '.... grapjassen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 10:12 ]

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 10:12:
Leuk als je ze belt: 'bij ernstige storing kunt u kijken op www.is.nl/storing '.... grapjassen.
het werkt gelijk weer gedeeltelijk volgens mij..

[ Voor 9% gewijzigd door _MaLa_ op 25-01-2003 10:27 ]

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Nou, ik zit bij Euronet en kon mijn mail niet ophalen. Ook Euronet licht er volledig uit al kan ik wel internetten....

Ook zijn veel sites voor mij niet bereikbaar dus ik vrees dat er meer aan de hand is...

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Topicstarter
Euronet:
25-01-2003 10:24
Netwerk problemen
Om nog onbekende redenen ondervinden we netwerkproblemen. Er wordt
hard gewerkt aan een oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
We are monitoring massive Distributed Denial of Service attacks all over the U.S. tonight starting at around 11:30 PM CST. As many as 5 of the 13 root nameserver have been down, up to 10 with massive packet loss (xx%):

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie www.is.nl weer online, maar mijn sites nog niet.. :(

En weer down...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 11:02 ]

Verwijderd

Bericht van TrueServer: Er is een nieuwe worm zich zeer actief aan het verspreiden waardoor ze nu 2 keer zoveel verkeer moeten verwerken als normaal.

Waarschijnlijk speelt dit ook bij andere providers.

http://average.matrix.net/Daily/markR.html en http://internethealthreport.com/ laten duidelijk zien dat een en ander mis is.

Het wordt waarschijnlijk veroorzaakt door deze vulnerability: http://www.kb.cert.org/vuls/id/370308

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 11:10 . Reden: Wat linkjes toegevoegd ]

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 10:53
Gelukkig is Trueserver bezig met het filteren van hun core-routers, het verkeer ging erg hard!

[ Voor 6% gewijzigd door Steije op 25-01-2003 10:51 ]

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

Topicstarter
Anyway, maar wachten totdat het weer up is, zag alweer een LA'tje langskomen...

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:36

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Dond3r schreef op 25 January 2003 @ 09:46:
idd, vind het zeer dom. maja, als ze iedereen moeten gaan mailen... :? Of zorg gewoon dat hun site nog up is en dat ze dan ons van info voorzien (grafiekjes met down of uptime ofzo)
ff zien hoor, dus dat word een server op een aparte locatie, ander netwerk nog meer aan design uitgeven op de site voor de grafiekjes etc etc dat wordt een beetje een hele onderneming en je weet niet eens wát er nog extra komt bij IS.
En ja, ook wij vinden het knudde dat ons hele serverpark niet of heel slecht te bereiken is, en ja www.is.nl is plat dus ook wij missen eventuele klanten en inkomsten.
als het je niet aan staan kan je altijd de directie hierover een brief sturen :9
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 10:12:
dat zeggen we niet en anders zullen het de dames van de administratie zijn.
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 10:49:
Bericht van TrueServer: Er is een nieuwe worm zich zeer actief aan het verspreiden waardoor ze nu 2 keer zoveel verkeer moeten verwerken als normaal.

Waarschijnlijk speelt dit ook bij andere providers.

http://average.matrix.net/Daily/markR.html en http://internethealthreport.com/ laten duidelijk zien dat een en ander mis is.

Het wordt waarschijnlijk veroorzaakt door deze vulnerability: http://www.kb.cert.org/vuls/id/370308
+
Steije schreef op 25 januari 2003 @ 10:51:
Gelukkig is Trueserver bezig met het filteren van hun core-routers, het verkeer ging erg hard!
dat blijkt maar weer dat het niet alleen aan het onderhoud van IS ligt.

en houd ook rekening met die Ddos aanval en btw: er komt ook een backup systeem in een andere locatie (redbus)

uch. ik heeft gesproken

ps.: ik mag maandag met nog een paar andere collega's puinruimen via de telefoon (helpdesk :r )

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Topicstarter
Het is jammer dat IS geen mailtje stuurt naar haar klanten, daarmee voorkom je hoop narigheid. En je wordt nu echt doorverwezen op de telefonische beantwoorder naar de is.nl/storing.... succes maandag :) [ik bel wel dinsdag;)]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:02

Floor-is

5.2

Slot vanwege hoge gehalte :r

En omdat het een worm is op dit moment... Massive DDOS attacks all over the US

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.