Toon posts:

Wingcommander Prophecy filmpies schieten door.

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jow, d8 laat ik eens een goede, oude uit de kast halen en eens kijken of het nog leuk is :D

Nou het spelen is hartstikke leuk, maar het gaat bij dit spel toch ook voor een deel om het verhaal dat wordt gevormd door een grote hoeveelheid (mooie) cutscenes.

Het probleem is echter dat de movies (of ik ze nou wel of niet ondertiteling en/of interlaced geef) om de halve seconde, een seconde doorschiet. Dus een soort slome vorm van schokken.

Ik heb Directx9 geinstalleerd + detonators 41.09, daarnaast Nimo Codec pack voor zover dat hier iets mee te maken heeft.

Iemand ideeen hoe ik dat weer goed krijg, want de wingcommander site is down en origin.ea heeft geen support meer voor wingcommander lijkt het |:(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07
Het zou misschien handig zijn als we wat meer informatie hadden, zoals welke videokaart je hebt en welke Windows. Hier staat alles in wat er in je startpost moet: Strenger modbeleid in SPV! :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 25 January 2003 @ 10:38:
Het zou misschien handig zijn als we wat meer informatie hadden, zoals welke videokaart je hebt en welke Windows. Hier staat alles in wat er in je startpost moet: Strenger modbeleid in SPV! :)
Mja, windows was ik gewoon vergeten te zeggen: windowsXP Pro UK SP1 intergrated

en ik heb een TB1@1,33Ghz + 512MB RAM + Asus Geforce3 Ti500!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
zou idd best es aan nimo kunnen liggen, NOLF kon ook al niet met Nimo overweg, valt er telkens geluid weg. Nimo eraf, NOLF opnieuw erop gezet en *poef*, werken, misschien hetzelfde met Wing Commander?... :P

Verwijderd

Topicstarter
Oraijon schreef op 25 januari 2003 @ 20:03:
zou idd best es aan nimo kunnen liggen, NOLF kon ook al niet met Nimo overweg, valt er telkens geluid weg. Nimo eraf, NOLF opnieuw erop gezet en *poef*, werken, misschien hetzelfde met Wing Commander?... :P
Ok, ik heb nimo eraf gegooid en alle andere shit met betrekking tot movies wat ik kon vinden, wingcommander ge-uninstalled, opnieuw opgestart, wingcommander weer geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem ;(

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog ideeen :?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:16

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

* Kick *

Ik heb dus hetzelfde probleem. Specs zie mijn sig. Draai met DirectX 9 en Catalyst 3.2. Iemand een suggestie? :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:27

White Dust

PlaneScape: Torment

MST_Morpheus schreef op 18 March 2003 @ 19:40:
* Kick *

Ik heb dus hetzelfde probleem. Specs zie mijn sig. Draai met DirectX 9 en Catalyst 3.2. Iemand een suggestie? :?

Your's truly denkt gewoon dat het probleem bij WinXP ligt, mischien dat je win95 compatibiliteits modus kunt proberen ;)
Anders geef ik je weinig kans...

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 18 March 2003 @ 19:44:

[...]

Your's truly denkt gewoon dat het probleem bij WinXP ligt, mischien dat je win95 compatibiliteits modus kunt proberen ;)
Anders geef ik je weinig kans...
Allang geprobeerd. Ik heb het dus al tijdje geleden opgegeven.

Die support van ea was ook veel te vaag. Dat mailen met die lui is echt ingewikkeld :( (nee mailen is niet ingewikkeld, maar met die lui wel, je kunt bijv. niet gewoon replyen).

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 14:48
hardware accel. een tikkie terug zetten? de menu's van Freelancer deden het daardoor ook een stuk beter... :)

Verwijderd

Topicstarter
Oraijon schreef op 18 maart 2003 @ 23:52:
hardware accel. een tikkie terug zetten? de menu's van Freelancer deden het daardoor ook een stuk beter... :)
Ik heb al van die proggies geprobeerd waarmee je je pc bijv. op 10% kunt laten lopen, dat hielp ook niet, zal dit eind van de week weer eens proberen

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 23:43

H3llSiNG

Meh.

Wel heel erg lange kick, wou een nieuw topic erover openen maarja er is dus al iets en heb dus iig gezocht ^^.

Zelfde geprobeerd en eigenlijk alles wel uit de kast gehaald om het spel draaiende te krijgen. De filmpjes schieten door en dat is eigenlijk toch wel waar je dit (top) spel voor speelt. Het spel zelf draait wel goed.

xp 1800+, geforce2mx, winxp sp2, 512mb ram.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Pagina: 1