Toon posts:

[gsm] contractverlenging

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ten eerste ik heb search gezoch maar staat niets in over wat ik zoek

ik heb een kpn hi profile 30 abbonoment
en als ik het abbo wil verlengen dan kan ik een goedkope nieuwe mobiel erbij krijgen als ik dit doe, kan ik dan later weer terug stappen op een hi profile 20 abbonoment

de hi site geeft aan dat ik 6 mnd na aanschaffing mijn abbo kan wijzigen in een goedkoperen ( natuurlijk met kosten, maar dat maakt effe niet uit)

nu is mijn vraag als ik mijn abbo verleng kan ik dan met die verlenging ook overstappen naar een goedkopere abbo ???

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 21:44

Smarron

The bend

Je verlengt je contract met een jaar, het lijkt mij dat je dit dus pas na een jaar kan veranderen. Als de Hi site echter zegt dat dit na 6 maanden al kan .. Tsja, dan kan het.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 21:56

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Je kunt de verlenging bijvoorbeeld plaats laten vinden met het goedkopere abonnement, zou zelfs kunnen dat je dan de normale 17 euro wijzigingskosten niet hoeft te betalen, echter zul je dan wel meer voor je nieuwe toestel betalen (verschil Hi Profile 20 en 30 zal zo'n 50 euro ofzo zijn op het toestel)... Mocht je gewoon met je huidige abo vorm verlengen kun je 6 mnd na je verlenging de abo vorm wijzigen tegen 17 euro wijzigingskosten...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
Neem eens contact op met KPN, die kunnen het je prima vertellen :)

Dit topic is gesloten.