Toon posts:

Minimaliserende games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt er helemaal gek van. 9 van de 10 keer dat ik een spel opstart (ongeacht welk spel) minimaliseerd ie naar de startbalk. Aanklikken helpt niet, want dan minimaliseerd ie net zo hard weer terug.

Draai hier DX9final, laatste drivers grafische kaart, WinXPpro +SP1 enz...
Ben ik de enige op de hele F---ing wereld met dit probleem ofzo dat niemand er (tot dusver) ooit van gehoord heeft?!?

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:27
Ik heb dit ook gehad, en bij mij lag het aan de driver van m'n safeway-keybord.

Verwijderd

Topicstarter
Damn, die heb ik dus ook. Maar wat heb je daar aan gedaan dan want die driverupdates zijn zeer schaars...

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49
michiel100 schreef op 25 January 2003 @ 01:29:
Ik heb dit ook gehad, en bij mij lag het aan de driver van m'n safeway-keybord.
Hier ook, precies zelfde probleem. Die driver weerhoudt je er gewoon van om fullscreen D3D of OpenGL te draaien. Dus topicstarter, als je die hebt, zo snel mogelijk eraf mieteren!
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 01:30:
Damn, die heb ik dus ook. Maar wat heb je daar aan gedaan dan want die driverupdates zijn zeer schaars...
Gewoon de standaard XP drivers. Safeway maakt brakke drivers voor keyboards, en er is volgens mij geen update die dit verhelpt.

[ Voor 33% gewijzigd door Saekerhett op 25-01-2003 01:31 ]

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:27
Gewoon alles erafgooien wat je erop hebt gezet. Het werkt ook zonder alle bijgeleverde software.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, heren. Tis niet m'n keyboard. Bij het openen van dit topic stond ie namelijk al als standaard keyboard geinstaleerd.
Heb net de drivers geinstaleerd en alles minimaliseerd alsnog. Denk dus dat het niet aan het keyboard ligt (in mijn geval).

Nou vind ik format c: niet zo heel erg, maar zou wel graag uit willen zoeken wat nou de oorzaak is, anders heb ik het direct weer last van...
Pagina: 1