Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Die in de map i386 staatOccy74 schreef op 24 januari 2003 @ 23:57:
winnt.exe
Als ik dat bestand opstart, dan vraagt ie waar de installatiebestanden staan. Dus ik heb zo'n vermoeden dat dit geautomatiseerd kan, want als ik van de cd boot, vraagt ie er niet om.
winnt d:\i386
werkt niet
winnt d:\i386
werkt niet
Hmmm, ben er zelf al achtergekomen
winnt /s d:\i386
winnt /s d:\i386
- GrimaceODespair
- Registratie: December 2002
- Laatst online: 09-09 14:06
eens een tettenman, altijd ...
Waarom maak je niet gewoon een bootable CD?
Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be
Je kunt met MSCDEX (die waarschijnlijk in je autoexec.bat staat) ook de driveletter aangeven van de eerste CD-ROM drive, en die bijvoorbeeld altijd op Z: zetten.
Als je hebt opgestart met een opstardiskette met cd-romdrive support, is de eerste letter na je RAM-drive (die na je laatste HD komt) de letter van het station van je cd-romdrive.Lord_Asswipe schreef op 25 januari 2003 @ 01:00:
Nog een probleem:
Hoe geef je in dos de cd-rom drive aan, als die op verschillende systemen een andere letter heeft?
Ow jah, das een goed idee, daarmee moet het wel te fixen zijn.Poltergeist schreef op 25 januari 2003 @ 01:07:
Je kunt met MSCDEX (die waarschijnlijk in je autoexec.bat staat) ook de driveletter aangeven van de eerste CD-ROM drive, en die bijvoorbeeld altijd op Z: zetten.
- GrimaceODespair
- Registratie: December 2002
- Laatst online: 09-09 14:06
eens een tettenman, altijd ...
Hoe kom je er eigenlijk bij om per se vanuit DOS te booten? Oude non-CDROM-bootable hardware of zo?
Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be
Ik wil een cd maken met windows erop en daarnaast nog andere programma's die in dos moeten opstarten, zoals "drive image"
Als je de setup start vanuit dos, zorg dan wel dat smartdrive geladen is, dit scheelt aanzienlijk in de tijd die nodig is te installeren.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Pagina: 1