Toon posts:

probleme jumpers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GA-7DX+ moederbord aangeschaft, en een 1,2 athlon. Maar ikzie dat jumpers handmatig kunnen worden ingesteld, maar het enig verschil hoe en wat ze ingesteld staan en zo ja hoe kan ik erachter komen wat instellingen zijn.

alvast bedankt

Verwijderd

ik gok dat je de instellingen moet opzoeken in de manual van of je mb of je proc

succes

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan.. en geen resultaat... misschien iemand die zn kennis wil etaleren?, en overbrengen aan mij alvast bedankt

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik kan het me niet voorstellen maar stel dat je geen manual hebt, gewoon even bij Gigabyte kijken ;)

Verwijderd

Topicstarter
al reeds gedaan...., helaas nix kunnen vinden op jumpers settings

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verrek, wou deze net dichtgooien omdat het een echte search-vraag was, blijkt de Engelstalige manual van dat ding offline te zijn 8)7

Maar goed, uit de chinese kun je ook wat halen qua jumper settings: http://ftp.gigabyte.com.t...er_pdf/c_7dx(r)+_1003.pdf

Oslik blyat! Oslik!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik weet niet waar jij kijkt maar in de manual die ik van Gigabyte vandaan heb gehaald staan toch echt de jumperinstellingen.

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

dion_b schreef op 25 januari 2003 @ 00:03:
Verrek, wou deze net dichtgooien omdat het een echte search-vraag was, blijkt de Engelstalige manual van dat ding offline te zijn 8)7

Maar goed, uit de chinese kun je ook wat halen qua jumper settings: http://ftp.gigabyte.com.t...er_pdf/c_7dx(r)+_1003.pdf
offline? ik heb hem net 2 minuten geleden binnen gehaald :?

edit:
Van dezelfde url idd

[ Voor 9% gewijzigd door SmartDoDo op 25-01-2003 00:08 ]

Pagina: 1