Toon posts:

Geen acceleration, wel goed performance?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS A7N8X met een Club3D Ati radeon 9500 Pro. Windows XP geinstalleerd en alles leek het goed te doen. DirectX 9.0 en de Cataclyst 3.0 drivers erbij en 3dmark2002se330 gedraaid: 10898 punten. Leek allemaal goed, totdat ik in dxdiag bij de display opties ging kijken:

Directdraw acceleration: enabled
Direct3D acceleration: enabled
AGP texture acceleration: not available

Dat laatste vind ik erg vreemd, kan er ook geen oplossing voor vinden, nieuwere drivers voor het moederbord werken ook niet. Weet iemand misschien wat het kan zijn en waar het aan ligt :?

Verwijderd

Bij Xp ken je het niet activeren.
Dacht ik.

Kijk eigenlijk hoort het zo uit te zien

http://www.geocities.com/mastergekske/

Klik dan op directx...

Maar hij MOEt het "STANDAARD"activeren.

Anders download de laaste nieuwe drivers bij:

www.ati.com ^_^

Greetz GeKsKe-XP 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 00:31 . Reden: Fotow bij plakken ]

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41
nieuwe drivers mobo??? kan misschien dat het daar aan ligt. kan me niet voorstellen dat het aan je videokaart ligt

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Och als alle spellen vloeiend gaan en je hebt een goede 3dmark score waar zal je je dan druk over maken :)

'tis misschien leuk als daar "enabled" staat ipv "not available" maar daar houdt het ook mee op zolang het geen problemen oplevert :)
poging om nieuwsgierige mensen ergens anders op te laten klikken dan alleen "directx.jpg" :?

het kan namelijk veel makkelijker zo:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/mastergekske/directx.JPG
*klik*

:P

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
Ja, op mijn vorige mobo (ECS K7S5A) was het wel goed (alledrie enabled). Ik heb de nieuwste drivers van nvidia en ati, dus daar zou het niet aan mogen liggen.

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 18:42

4hp

Ik denk dat je idd je mobo drivers even moet herinstalleren. Daarmee installeer je ook de AGPbus drivers...

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

NoBody schreef op 25 January 2003 @ 10:12:
poging om nieuwsgierige mensen ergens anders op te laten klikken dan alleen "directx.jpg" :?

het kan namelijk veel makkelijker zo:
[afbeelding]
*klik*

:P
kruisje because its geocities slimpie, tenzij je al een visit hebt gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door PipoDeClown op 26-01-2003 10:23 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
4hp schreef op 26 januari 2003 @ 09:25:
Ik denk dat je idd je mobo drivers even moet herinstalleren. Daarmee installeer je ook de AGPbus drivers...
Ik zal het nog een keer proberen.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
ik kwam er ook net achter dat dat in dxdiag stond. d8 al, wat loopt rallisport en hp2 zo brak :D
ffe goed in je bios kijken en forcen op agp 4x of 8x. mobo drivers herinstallen helpte ook.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een goede link van de asus 1.16 al in one drivers? Ik krijg ze niet gedownload van de asus-site.

Edit: heb ze nu wel binnen, post zo mijn ervaringen.

Edit 2: geen positieve ervaringen verder hier met de 1.16 drivers (de nieuwste) van Asus zelf. SoF II melde me toen ik deze opstarte (1e keer) dat hij geen videogeheugen gevonden had en dat dit nadelig kan zijn voor de gameplay. Iemand nog ideeen???

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 19:01 ]

Pagina: 1