Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Lian Li] Niet echt modding, maar wel blij! :)

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hey!

Sorry voor de bad pic, ik zal er nog wel effe een paar betere van proberen te maken. Heb dus in plaats van een dvd-speler wat geinvesteerd in een divx/dvd/mp3 boxje.

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/lianli1.jpg

Nog een vraagje: ik heb er expres een "bezel" (zo'n zilverkleurig plaatje voor over je dvd/cdrom) bijbesteld voor de AOpen 1648. Blijkt dus een AOpen 1648/LKY te zijn, die niet past. Aaargh! Iemand een idee voor 'n oplossing?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Nice :)

Welke kast is dat als ik vragen mag?

En kan je die drive niet gewoon spuiten?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:34

spaceboy

Op grote hoogte

... :) (sorry)

[ Voor 97% gewijzigd door spaceboy op 24-01-2003 23:16 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
R4NCOR schreef op 24 January 2003 @ 23:06:
Nice :)

Welke kast is dat als ik vragen mag?

En kan je die drive niet gewoon spuiten?
't Is een Lian Li PC-9300 (http://www.lian-li.com/pr...p?action=viewPD&prdid=778). De 9400 vond ik iets mooier, maar is in Europa alleen nog leverbaar via een distributeur in Noorwegen.

Drive spuiten: hmm... op zich wel goeie tip. Is er zilververf? Ziet dat er een beetje uit?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Nog een vraagje: ik heb er expres een "bezel" (zo'n zilverkleurig plaatje voor over je dvd/cdrom) bijbesteld voor de AOpen 1648. Blijkt dus een AOpen 1648/LKY te zijn, die niet past. Aaargh! Iemand een idee voor 'n oplossing?
stealthmodden?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

IDD stealthmodden is de meest elegante oplossing. Simpel, snel en het meest mooie resultaat.

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Stealthen!
Eneuhm hoe sluit je zon divx bakje nou aan op je tv... want als ik mn tv out gebruik gaat ie bij het booten niet vanzelf op de tv maar altijd gewoon naar mn monitor...
als ik nu mn pc als divx bak wil gebruiken hoe zorg ik dan dat ie altijd de tv kiest als beeldscherm?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:29

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb nu een Shuttle SN41G2 bestelt die als het goed is volgende week binnenkomt. Wordt ook mijn DVD/DivX/MP3 speler in de woonkamer >:)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
SilentSniper schreef op 25 January 2003 @ 00:12:
Stealthen!
Eneuhm hoe sluit je zon divx bakje nou aan op je tv... want als ik mn tv out gebruik gaat ie bij het booten niet vanzelf op de tv maar altijd gewoon naar mn monitor...
als ik nu mn pc als divx bak wil gebruiken hoe zorg ik dan dat ie altijd de tv kiest als beeldscherm?
Ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar de werking, ik heb mij er nog niet echt in verdiept maar ben wel nieuwsgierig naar de mogelijkheden.

Verwijderd

mlevd schreef op 25 January 2003 @ 00:28:
[...]

Ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar de werking, ik heb mij er nog niet echt in verdiept maar ben wel nieuwsgierig naar de mogelijkheden.
als ik alleen de tv-out aansluit, gaat ie meteen aan op de tv, maar dat is meestal kaart specifiek, ik geloof dat de meeste dat wel hebben.
Zorg wel dat je tv aanstaat :)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

Mooi hoor! Maar wat me opvalt is dat de video en andere apparaten wat weinig 'adem' ruimte hebben. Pas op voor oververhitting. Bij elektrische apparaten zoals video etc, moet je rekening houden met een centimeter of 2 lucht-ruimte links, rechts en boven. Verder ziet het kasje er wel mooi uit.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 08:08:
[...]

als ik alleen de tv-out aansluit, gaat ie meteen aan op de tv, maar dat is meestal kaart specifiek, ik geloof dat de meeste dat wel hebben.
Zorg wel dat je tv aanstaat :)
En voor de bediening heb je een muis aangesloten ?

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:21

rimpeldinky

nani?

ziet er netjes uit enne voor dat frontje, kun je er niets aan bijwerken met een dremel zodat die wel past?

*burp*

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

SilentSniper schreef op 25 januari 2003 @ 00:12:
Stealthen!
Je kan in windows instellen wat de standaard monitor is.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:34

spaceboy

Op grote hoogte

offtopic:
Pokke... die andere login is zwaar irritant. Familie... Zucht... :)

[ Voor 79% gewijzigd door spaceboy op 26-01-2003 20:02 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

mlevd schreef op 25 januari 2003 @ 08:21:
[...]

En voor de bediening heb je een muis aangesloten ?
Op mijn pc, alleen is dit mijn pc niet :X

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Betere pic (for he who cares):
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/lianli2.jpg

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Oh kijk dat ziet er beter uit. Mooi kassie hoor!! 8)
Moet ik toch ook nog eens hebbe zo'n mp3/divx-bakkie! :+

Verwijderd

't Is een mooie kast!

En wat zijn de specs?

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 20:51:
't Is een mooie kast!

En wat zijn de specs?
Gigabyte 8SIMLH moederbord (microatx)
Celeron 1700
256mb DDR
Matrox G550
SB Live 5.1
(onboard LAN)

't Kastje zelf is dus Lian Li PC-9300.

• Wabs
  • Niet online
Tof! Is alleen wel een HOGE desktop kast als je het mij vraagt (maar dat doe je niet ;) )
En is dat stealthen geen oplossing? (nog geen reactie op gehoord)

offtopic:
Wabs moet ff geld gaan vinden?? Heeft nog steeds SD-Ram :( en hier komen ze met extra PC's met DDR :|

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Wabs schreef op 26 januari 2003 @ 23:14:
Tof! Is alleen wel een HOGE desktop kast als je het mij vraagt (maar dat doe je niet ;) )
En is dat stealthen geen oplossing? (nog geen reactie op gehoord)

offtopic:
Wabs moet ff geld gaan vinden?? Heeft nog steeds SD-Ram :( en hier komen ze met extra PC's met DDR :|
Je bedoelt een of ander systeem dat de drive normaal gesproken achter een dichte plaat zit ofzo? (een of ander motortje die 'm naar voren rolt ofzo?) In dat geval: nah, teveel werk en daarvoor leent deze kast (weinig ruimte) zich niet zo. Als je wat anders bedoelt met stealthen: plz enlighten me! :)

Hij is inderdaad ook hoger dan ik dacht. Hij is ook wel diep (43cm). Maar ach, you can't dip 'm all... ;)

Verwijderd

Ziet er best wel strak uit. Wat heeft dit setje je nou totaal gekost

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
Waarom een flopdrive in een bak die je zo strak mogelijk wilt houden en waar je een flop alleen voor bios ed nodig hebt :?

Repareren doe je zo.

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 10:24

Eraser127

Nijkerk

ThePriest schreef op 26 January 2003 @ 23:21:
[...]

Je bedoelt een of ander systeem dat de drive normaal gesproken achter een dichte plaat zit ofzo? (een of ander motortje die 'm naar voren rolt ofzo?) In dat geval: nah, teveel werk en daarvoor leent deze kast (weinig ruimte) zich niet zo. Als je wat anders bedoelt met stealthen: plz enlighten me! :)

Hij is inderdaad ook hoger dan ik dacht. Hij is ook wel diep (43cm). Maar ach, you can't dip 'm all... ;)
stealthen: [rml][ CM] Stealth drives (pics)[/rml] :)

My Discogs

• Wabs
  • Niet online
Je doet dus gewoon een zilver plaatje dat je bij je kast kreeg voor je CD-ROM (die schuif je een beetje naar achteren door) en zo zorg je er voor dat het lijkt alsof er geen CDrom inzit

Je plakt ut vast en dan meot je nog ff kijken hoe je het laatje open krijgt >:)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Hurricane schreef op 25 januari 2003 @ 00:19:
Ik heb nu een Shuttle SN41G2 bestelt die als het goed is volgende week binnenkomt. Wordt ook mijn DVD/DivX/MP3 speler in de woonkamer >:)
Produceert jammer genoeg teveel herrie :(

En voor meer info over leuke kastjes, zie: Home Theatre PC's

[ Voor 14% gewijzigd door Rhy op 27-01-2003 02:21 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Erg leuk kastje natuurlijk :), maar om nou een topic te openen om je ongemodde kast te showen gaat wel wat ver. Info over stealthmodden is ook gewoon te vinden met de search. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.