heb ik mijn abit kt7 + duron nu gemold?

Pagina: 1
Acties:

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik heb wat elco's verbogen tijdens het installeren van een Thermaltake chrome orb, die, zoals ik later pas las, eigenlijk helemaal niet past op de abit...

nu zie ik het ijzer van 2 elco's, maar mijn systeem start wel gewoon op, temp wordt vrij hoog....

wat zou d'r gebeuren als die 2 elco's echt kapot zouden zijn? oftewel: ik weet niet zeker, maar zou het kunnen dat die elco's kapot zijn?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• RealCato
hij loopt nog steeds, 48 graden stressed, met de oude koeler, ik denk dat hij het doet dus...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 16:05 schreef RealCato het volgende:
Ik heb wat elco's verbogen tijdens het installeren van een Thermaltake chrome orb, die, zoals ik later pas las, eigenlijk helemaal niet past op de abit...

nu zie ik het ijzer van 2 elco's, maar mijn systeem start wel gewoon op, temp wordt vrij hoog....

wat zou d'r gebeuren als die 2 elco's echt kapot zouden zijn? oftewel: ik weet niet zeker, maar zou het kunnen dat die elco's kapot zijn?[/quote]\

Op zich kan een elco heel wat hebben en in jouw geval is de isolatie beschadigd en het geheel iets verbogen dat mag allemaal geen probleem zijn.
Verder heeft een elco niets met de temperatuur van de processor te maken, slecht alleen de stabiliteit kan hij sterk beinvloeden. Ik zou me beslist niet ongerust maken.

Verwijderd

Als je met een stukje tape (van die zwarte dikke ofzo) een mooi nieuw isolatiejasje voor die Elco maakt kun je ook geen elektrisch contact krijgen tussen je cooler en je elco's

Scheelt weer een paar levensjaren!

:) mh

• MOB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

MOB

Hehe

Die dingen hebben toch geen functie real, kan je er gewoon aftikken met een hamer.

• RealCato
aaargh. Mobbo volgt me hier ook al.
Woensdag war tegen MS he? I'll be there ;p

Pagina: 1