Hoe kan ik een partitie terug krijgen die ik per ongeluk heb overschreven....Ghost 2003 en windows XP pro
Verwijderd
Wat is er nou precies fout gegaan, en hoe heb je het weer opgelost? Want het is nu nog zo vaag als dikke mist.
Verwijderd
Ik heb laatst iets gehoord van een super-restore tool, waarmee *alles* terug te halen is...
Kan ook broodje aap zijn, want als ik een par. met ghost terug zet, is die oude echt weg!
Kan ook broodje aap zijn, want als ik een par. met ghost terug zet, is die oude echt weg!
Verwijderd
Proest!
Ik heb laatst gehoord van een tool waarmee je XP Pro in XP Server verandert. Jouw tooltje is vast in dezelfde winkel te koop Mr. Wolf.
Je kunt je schijf opsturen naar een toko als Ontrack, dan valt er vaak nog best het een en ander te redden, mijn persoonlijke ervaring is helaas dat 5 schijven uit een RAID-5 set allemaal stuk terugkwamen... fysiek stuk dus.
Ik heb laatst gehoord van een tool waarmee je XP Pro in XP Server verandert. Jouw tooltje is vast in dezelfde winkel te koop Mr. Wolf.
Je kunt je schijf opsturen naar een toko als Ontrack, dan valt er vaak nog best het een en ander te redden, mijn persoonlijke ervaring is helaas dat 5 schijven uit een RAID-5 set allemaal stuk terugkwamen... fysiek stuk dus.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 20:47 ]
met het programma GETDATABACK. Kon ik alles terug halen waar de ghostimage overheen was geschreven. Ideaal programmma
[ Voor 61% gewijzigd door wigwam op 31-01-2003 22:08 ]
Pagina: 1