Toon posts:

TV OUT met Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een divx op mijn tv wil kijken is het beeld helemaal zwart. Dit gebeurt alleen als ik VobSub run wat ik nodig heb voor ondertitels. Dit probleem speelt zich af met mijn laptop Toshiba Satellite Pro 6100 met een Geforce4 420 GO kaart.
Als in ik de Morgan stream dinges alle YUV opties uitvink kan ik het beeld wel op mijn tv krijgen maar zijn de kleuren flets en zie heel veel tearing.

Hoe kan ik nou een filmpje op mijn TV kijken met ondertitels???

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Een ander subtitle programma proberen bijvoorbeeld.

Verwijderd

tv-out faq ? :)

• sdomburg
Nee. Dit is een specifiek subtitle probleem.

Verwijderd

Topicstarter
BSplayer heeft het zelfde probleem. Ik kan gewoon mijn desktop zien maar het filmbeeld zelf is zwart???

• sdomburg
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 21:35:
BSplayer heeft het zelfde probleem. Ik kan gewoon mijn desktop zien maar het filmbeeld zelf is zwart???
En met TV-TOOL bijvoorbeeld?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En als je zonder zo'n ondertitel-tool de TV-out gebruikt heb je helemaal normaal beeld?

Verwijderd

Topicstarter
TVtool herkent de chipset niet zegt ie

Verwijderd

Topicstarter
ZOnder ondertitels dwz zonder dat Vobsub word geladen is het beeld goed. Lijkt me iets met de overlay te maken te hebben, maar ik kan deze helemaal niet instellen of zoiets. Laptop drivers zijn niet zo uitgebreid als normale detonator drivers voor geforce.

• sdomburg
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 21:37:
TVtool herkent de chipset niet zegt ie
laatste versie?

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
met de geforce op mijn laptop (en ook op mn computer trouwens) moet ik de teevee als primary display instellen voordat ik film kan kijken op de tv

Verwijderd

Topicstarter
Welke drivers moet ik gebruiken voor mijn geforce4 GO. Standaard Detonator herkent hij niet en de NVIDIA site is niet echt duidelijk welke ik moet gebruiken.
Pagina: 1