Nieuwe zalman koelers

Pagina: 1
Acties:

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 17:22
Volgens mij komt Zalman binnenkort met nieuwe koelers, wat wij tweakers natuurlijk erg interessant vinden.

De CNPS7000-CU voor p4
http://www.zalman.co.kr/comdex.htm

Heeft iemand al info over de Zalman koelers voor de Hammers?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:51
Ziet er goed uit maar omdat hij maar met een klein oppervlak de cpu aanraakt heeft dit geen geveolgen voor de temperatuur :?

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Hoeveel gaat deze Zalman koeler wegen? Ik heb een PC besteld met een Zalman CNPS 6500B CU (gewicht 898 gram) en die is dus DOA aangekomen vanwege e Zalman koeler. Tip voor iedereen die een PC met Zalman postorder laat bestellen, bel de leverancier even op of ze hem extra verstevigen zodat ie er niet af knettert tijdens het tranpsort. Dat heeft hier dus een Gforce 128MB gekost (omgebogen door de stuiterende Zalman in de kast) en een 2.8Ghz P4 gekost (alle pins afgebroken zo'n beetje...
Dus leuk die zware koelers maar geef voor de zekerheid de leverancier een tip...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Leveranciers die zo weinig verstand van het opbouwen van PC's hebben dat ze een moederboard met bijna een kilo koper op het dak van de processor gewoon per postorder versturen zouden iets anders moeten gaan doen.
Die CNPS6500 B CU koelers zijn geweldig; ik zou niet anders meer willen, maar dan moet je bij het verplaatsen van de kast wel de nodige voorzichtigheid in acht nemen. Ik moet zeggen dat het voor mij als gebruiker ook wel het nodige aanpassingsvermogen vraagt om mijn PC niet meer te schoppen als ie niet direct doet wat ik wil.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:39
gfo schreef op 24 januari 2003 @ 21:39:
Ziet er goed uit maar omdat hij maar met een klein oppervlak de cpu aanraakt heeft dit geen geveolgen voor de temperatuur :?
Het gaat erom welk oppervlakte de core zelf raakt. Als je kijkt naar het Flash filmpje dan kan je zien dat hij even groot is als de core van een proc. Dus groot genoeg :) In dat filmpjes kan je trouwens ook goed zien dat ze een andere methode hebben gevonden om een koeler te bevestigen :)

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

vind ze een beetje op die orbs lijken.

wat zij de prestatie van zon ding want van zo'n orb werd ik iig niet echt vrolijk :P
Pagina: 1