Toon posts:

Netwerkkaart kaduuk na standby?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een comp asus p4b533-e
met daarin 2 netwerkkaarten, comp is geoc-ed maar pci draait op standaard snelheid(goed mamabordje)
Een netwerkkaart voor xbox verbinding de ander met de router voor internet.
Nu ik probeer me comp uit standby te halen, maar hij loopt hele traag en loopt uiteindelijk vast, ik heb winxp prof.
Ik druk op reset knop, start opnieuw op gaat sindsdien trager als normaal. en internet deed het niet.
Ik kijk bij netwerkverbindingen alles ingeschakeld en aangesloten.
kijk achter me comp naar netwerkkaart van routerverbinding en de lampjes branden niet geen van de twee, k stop die netwerkkabel in me andere kaart van xboxverbinding en lampjes branden en internet en alles doet het.
Ik netwerkkaart opnieuw instaleren in windows maar geen resultaat, geen lampje gaat branden maar hij staat wel ingeschakeld en verbinding ok bij netwerkverbindingen.
Nu internet ik op de tweede netwerkaart, en soms geeft ie dan even een melding dat verbinding verbroken is en sec later is het weer weg(net weer).
Zijn mijn netwerkkaarten kapot aan het gaan? koeling is wel oke geen fan in de buurt maar wel 3 andere casefans die ook wel de netwerkkaarten van wat frisse lucht voorzien.
Kan de kapotte gewoon zijn doorgebrand?
En gaat die tweede het nu ook begeven?
Ze draaien al 2 maanden zonder enig probleem?
Wie kan me helpen.

Verwijderd

Topicstarter
mm al gefixt eruit erin deed zondern
slotke toch?