Al het goeie.......
Maar het gaat mij om de verliezen van een tulp kabel.
[ Voor 32% gewijzigd door Beyond op 24-01-2003 21:20 ]
Al het goeie.......
Verwijderd
Als je de standaard dropveter in een metertje of 10 besteld zie je zeker kwaliteit verschil.
Afhankelijk van hoeveel je nodig hebt, bestel je bij Conrad:
5m: 35 02 27-44, 5 meter €4,10
10m: 33 01 41-44 10 meter, €10,20
Goede afgeschermde kabel, (coax) met connectors voor weinig geld.
Niet beginnen aan s-vhs kabels met scart adapters, dit werkt goed genoeg.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
een s-video --> hulp stukje --> gele tullip? = beeld
en een grote audio kabel met rood en wit tullip? = geluid
dat komt tezamen in een scart blokje die dan in mn tv gaat
lijkt ingewikkeld en duur ... maar het beeld is super! en heel makkelijk
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Zeker niet ergens toevallig voorbeeldje van dat "hulp stukje"?SilentSniper schreef op 25 januari 2003 @ 00:09:
ik heb in totaal voor 25euro aan kabels!
een s-video --> hulp stukje --> gele tullip? = beeld
en een grote audio kabel met rood en wit tullip? = geluid
dat komt tezamen in een scart blokje die dan in mn tv gaat
lijkt ingewikkeld en duur ... maar het beeld is super! en heel makkelijk
btw, zie je ook je bureaublad beetje goed (CS op 78cm ipv 19inch.. WOEII)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is een heel andere ervaring het spelen op TV van dat soort spellen. Meestal draai een hoge resolutie en dan is alles pokkeklein op zo'n tv. Dan kan je de resolutie wel hoger gaan zetten maar waarom heb je anders je 'goede' VGA-kaart gekochtKarreMania schreef op 25 January 2003 @ 00:15:
[...]
Zeker niet ergens toevallig voorbeeldje van dat "hulp stukje"?
btw, zie je ook je bureaublad beetje goed (CS op 78cm ipv 19inch.. WOEII)
Verwijderd
Kep een GF3 Ti5, wil nie hoger dan 800x600 reso..LauPro schreef op 25 januari 2003 @ 00:19:
[...]
Het is een heel andere ervaring het spelen op TV van dat soort spellen. Meestal draai een hoge resolutie en dan is alles pokkeklein op zo'n tv. Dan kan je de resolutie wel hoger gaan zetten maar waarom heb je anders je 'goede' VGA-kaart gekocht. TV-out is leuk voor films maar voor (computer) spellen is het echt brak.
Daar heb ik momenteel ook last van, maar de GF 4 gaat volgens mij gewoon 1600x1200 @ TV-outKarreMania schreef op 25 januari 2003 @ 00:23:
[...]
Kep een GF3 Ti5, wil nie hoger dan 800x600 reso..
Dit staat zelfs in de faq volgens mij.. tot 15 meter mag het geen problemen opleveren.. (ik heb de tv-out fag van de week nog gelezenBeyond schreef op 24 January 2003 @ 21:05:
Ik heb bij mijn radeon 9700 pro een tulp tv out kabel gekregen. Deze is echter
te kort. Nu ben ik van plan een langere te kopen. Maar nu vraag ik mij af of er veel verlies optreedt als je een kabel van 5m gebruikt i.p.v 1 meter.
Thnx
Hier de link
De grote tv-out FAQ
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 25-01-2003 00:31 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
ok. CS fout voorbeeldLauPro schreef op 25 January 2003 @ 00:26:
[...]
Daar heb ik momenteel ook last van, maar de GF 4 gaat volgens mij gewoon 1600x1200 @ TV-out. Maar bij een spel zoals CS is het gewoon donders lastig om bijvoorbeeld goed te mikken
.
Pacman met een racestuurKarreMania schreef op 25 January 2003 @ 00:30:
[...]
ok. CS fout voorbeeldHeb nl. net alles wireless gekocht en vet racestuur erbij genomen, wil ik wel ff vet van genieten. Pacman ofzo...
Tis al laat, ik weet het
voor de topic, ik heb zelf meter of 8 liggen, films zien er wel relaxed uit
en als je de natuurkunde toepast kan je een grotere afstand halen zonder kwaliteitverlies door een dikkere kabel.
Dit topic is gesloten.
![]()