Ik heb een MSI K7T266 Pro2 moederbord, had er 128 MB DDR Ram in zitten (1 reepje)...liep goed stabiel. Alleen XP met Photoshop, Max, illustrator en al die ongein vreet geheugen dus ik heb er eindelijk (na een half jaar) 2 reepjes van elk 256 MB bijgehaald. Die zet ik er net in (op 2 en 3) en ik krijg volop problemen bij het opstarten, af en toe kom ik in Windows terecht, maar dan reset 'ie ineens, ook tijdens het opstarten gebeurt dit vaak.
Krijg ook af en toe de melding bij het opstarten dat er een probleem is met m'n secondary master slave... "not ATAPI compatible" als ik het goed herinner. Probleem is alleen dat ik niet precies weet welk apparaat daar op zit, het was volgens mij m'n harde schijf of m'n brander (denk die laatste)
iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik heb alle flatcables nog eens goed aangeduwd (ben er verder niet aangeweest) en alle apparaten werken ook....
// edit: secondary master slave moet natuurlijk secondary master drive zijn
Krijg ook af en toe de melding bij het opstarten dat er een probleem is met m'n secondary master slave... "not ATAPI compatible" als ik het goed herinner. Probleem is alleen dat ik niet precies weet welk apparaat daar op zit, het was volgens mij m'n harde schijf of m'n brander (denk die laatste)
iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik heb alle flatcables nog eens goed aangeduwd (ben er verder niet aangeweest) en alle apparaten werken ook....
// edit: secondary master slave moet natuurlijk secondary master drive zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 20:51 ]