http://www.tweakers.net/shopsurvey/3862
Topic had natuurlijk abnormale beoordeling moeten zijn, maar dat doet er weinig toe.Gepost door het_beest - woensdag 22 januari 2003 - 19:25
Algemene indruk: 4 Service: 4 Technische kennis: 4 Afhandeling bestellingen: 4
Ik had een CPU gekocht, en die wilde niet werken in mijn systeem, ik wist echt niet wat er was, dus ik naar Mycom, met heel mijn PC, want ik denk, ik heb geen zin om dit zelf uit te zoeken.
Moet ik eerst een half uur wachten (echt een half uur), bij de service balie, echt zo irritant is dat, dan krijg ik te horen dat het mijn verantwoording is, als hij stuk is, omdat ik die CPU ingebouwd, nou jah ok denk ik... Dan krijg ik te horen"bouw jij altijd zo een PC", ik had de zijpanelen er af, en alle kabels lagen er los in, wat een kutopmerking.
De CPU blijkt te werken, ik 15 euro betalen, belachelijk hoog bedrag, voor die 1 minuut die die gast nodig had om mijn CPU te testen.
Wat een kut winkel, ik koop er nooit wat meer, en dat zei ik de vorige keer ook al, die lange wacht tijden altijd, die zakkerige mensen daar die menen dat ze grappig zijn en alles beter weten.
Voor mij part mag heel die tent daar af-fikken.
[ Voor 5% gewijzigd door PROnline op 24-01-2003 19:54 ]