Installeren Realtek ac'97 driver onder WinXP

Pagina: 1
Acties:

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Heb een MSI KT3 Ultra moederbord en wil hiervan mijn onboard geluid installeren onder WindowsXP met SP 1. Helaas lukt dit niet, als de installatie bijna voltooid is geeft WinXP aan dat de installatie niet kan worden voltooid omdat de gegevens niet geldig zouden zijn.

Heb net van de MSI-site de nieuwste drivers gedownload maar ook deze worden niet door Windows XP geinstalleerd. Daarnaast heb ik ook de laatste 4-1 drivers geinstalleerd en heb ik mn onboard sound enabled in mijn Bios.

Heb al als geluidskaart een Creative Audigy 2 kaart geïnstalleerd, maar heb mijn onboard microfoon ingang nodig omdat de microfoon ingang van mijn Audigy kaart niet werkt onder Counter-Strike in combinatie met een headset (bekend probleem).

Weet iemand hoe ik mijn onboard kaart goed kan installeren?

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 22:59
Black-Hole schreef op 24 January 2003 @ 19:46:
Heb een MSI KT3 Ultra moederbord en wil hiervan mijn onboard geluid installeren onder WindowsXP met SP 1. Helaas lukt dit niet, als de installatie bijna voltooid is geeft WinXP aan dat de installatie niet kan worden voltooid omdat de gegevens niet geldig zouden zijn.

Heb net van de MSI-site de nieuwste drivers gedownload maar ook deze worden niet door Windows XP geinstalleerd. Daarnaast heb ik ook de laatste 4-1 drivers geinstalleerd en heb ik mn onboard sound enabled in mijn Bios.

Heb al als geluidskaart een Creative Audigy 2 kaart geïnstalleerd, maar heb mijn onboard microfoon ingang nodig omdat de microfoon ingang van mijn Audigy kaart niet werkt onder Counter-Strike in combinatie met een headset (bekend probleem).

Weet iemand hoe ik mijn onboard kaart goed kan installeren?
Ik denk dat het zoiezo problemen gaat opleveren 2 geluidskaarten, als je het dan al werkend hebt dan is het nog niet eens zeker dat je microfoon dan ook daadwerkelijk gaat werken.

Ik denk dat je beter op een patch voor je audigy2 kan wachten ;)

Last.fm
Films!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

nee, dit moet werken, ik heb de a7v333-x met onboard (die 97 ding, wel 5.1 ondersteuning :P) en een Audigy platinum. Werkt perfect samen, ik gebruikte gewoon de drivers van de mobo-cd en werkte goed.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.