sdomburg schreef op 24 January 2003 @ 20:24:
[...]
Jullie flikkeren gewoon veel te snel overal slotjes op! Jullie gaan ervanuit dat de users eht wel begrepen hebben na de slotpost, maar als er nog een klein vraagje of onduidelijkheid is, dan zullen ze weer een neiuw topic moeten openen, tot ergenis van de echte tweakers.
Slotjes worden inderdaad snel gezet: vooral topics welke kansloos zijn worden snel geplaatst. Waarom? Omdat de users met zijn alle meteen op dat topic springen. Wel eens in LA gezien hoeveel keer er de link "topic dicht? mail de mod" binnen een minuut gepost word?

Datzelfde geld voor de andere fora ook: binnen de kortste keren staan er replies die ervoor zorgen dat de goede vragen niet de aandacht krijgen die ze verdienen
We moeten er gewoon mee leven, GoT is overspoeld door niet-tweakers. Deze zullen we dus niet af moeten poeieren en zo de sfeer verpesten; maar alle topics waar niets illegaals in gebeurt gewoon open laten voor eventuele verdere vragen. Vooral in SA en WOS wordt al minder hard opgetreden, dat moet nog minder streng zijn!
Ikke HGA SA en WOS hoor

Hier heb je gelijk: ik zou ook veel liever zien dat er wat meer sturend gewerkt word. SA en WOS zijn een experimentje dat misschien in de andere fora ook werkt. We zullen zien (want het kan best een eenmalige prikkel zijn waarna de slechte topicstarts blijven komen (en corrigerend modereren vergt erg veel tijd!),
Daarbij is er vrijheids van meningsuiting, als een goede gebruiker als HENNEP commentaar heeft, gooien jullie er meteen een slotje op of maken jullie er een uitlachtopic van! GoT begint wel op een Chinese Dictatuur te lijken, waar alleen gezegd mag worden, wat de "overheid" (de crew dus) vind. Belachelijk!
Het forum is GEEN democratie. Net als wanneer je op bezoek gaat bij de ouders van je vriendin dien je je hier te gedragen
Glimi: Ik weet de ballen van WG en PW dus vraag me niet of dat korrekte slotjes zijn

Maar als jij het zegt ....
Okyah, Alfredt: wat MIJ betreft mag een slotje net zo kort zijn als de topicstart van een user. Users die ondanks dat ze wel moeite hebben gedaan voor een vraag maar waarbij de vraag dusdanig faq of google achtig is verdient een goede sluitmessage.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 24-01-2003 20:55
]