Ik heb voor iemand een computer gebouwd met wat oude onderdelen (P200/128mb/2,1gb) ook een realtek 8139 100 mbit netwerkkaart. Thuis heb ik een adsl router met hub, daar testte ik de computer op, maar ik kon alleen internet pagina's opvragen, geen msn, geen kazaa en ook niet op hotmail inloggen. Verder eignelijk niet meer naar gekeken.
Computer meegenomen naar het huis van de persoon voor wie ik em gebouwd had, die heeft een wanadoo internetaansluiting met een ethernet modem. Alle zooi geinstalleerd, en weer alleen internet pagina's, geen msn (uw wachtwoord is incorrect of de wachtwoordserver is niet bereikbaar) geen kazaa en ook geen inloggen op hotmail. Het lijkt dus of alleen poort 80 beschikbaar is.
Wat ik gedaan heb:
- kijken of er een proxy actief is: nee
- zoveel mogelijk programma's gedeinstalleerd
Iemand nog tips? Misschien kent iemand een of andere spyware die dit veroorzaakt
Ik draai win 98 SE met aston desktop manager
Computer meegenomen naar het huis van de persoon voor wie ik em gebouwd had, die heeft een wanadoo internetaansluiting met een ethernet modem. Alle zooi geinstalleerd, en weer alleen internet pagina's, geen msn (uw wachtwoord is incorrect of de wachtwoordserver is niet bereikbaar) geen kazaa en ook geen inloggen op hotmail. Het lijkt dus of alleen poort 80 beschikbaar is.
Wat ik gedaan heb:
- kijken of er een proxy actief is: nee
- zoveel mogelijk programma's gedeinstalleerd
Iemand nog tips? Misschien kent iemand een of andere spyware die dit veroorzaakt
Ik draai win 98 SE met aston desktop manager