Toon posts:

Wat hoort hier te zitten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijd geleden heb ik mijn msi k7t266 pro 1.0 opgeblazen, er kwam een leuke steekvlam van af. van een onbekend onderdeeltje.
(ik ben zo dom geweest om een schroefje achter mijn mobo te verstoppen waardoor lokaal kortsluiting onstond :'( 8)7 |:( ) ja flink balen ja!!!!

Echter nou ben ik van plan dit gedeeltetje misschien te vervangen, mits een van jullie me op weg kan helpen met wat het is en waar ik het kan krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.wellink/rechtsbovenb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.wellink/inzoom.jpg

op het moederbord zitten meerdere van dit soort dingetjes, echter daar heb ik 2 soorten van: -eentje met de tekst: 1am*
-en eentje met de tekst: 702*

(*=onleesbaar (rare teken))

De rest van het moederbord werkt nog perfect echter de ide connectoren doen niks meer :'( DUS AUB HELP!!!!!!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Wat precies weet ik niet, wat ik wel weet is dat je dat als partikulier waarschijnlijk NIET kan repareren :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dat zal heel moeilijk worden.

Het lijkt me iets van een IC tje.
Of iest van een weerstand ofzo.

Maar waarschijnlijk zijn de onderliggende lagen ook bescahdigd.

Oplossing:
Koop een Raid/ IDE kaartje en je kunt dit mobo weer gebruiken :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:19
Of je koopt er een IDE controller kaartje bij, kost ook niet zo heel veel denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof dat ik dit nog wel zou kunnen fixen, zolang ik maar weet wat het is, gelukkig doet mijn onboard raid het ook nog wel, een ide controller kaartje zou inderdaad een goede oplossing kunnen zijn, ik ga direkt kijken wat zo'n ding kost. THANKS!