Toon posts:

Age Of Mythology Graphics Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Age Of Mythology start dan krijg ik zo'n achtergrond:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gbtv/clp1.jpg
en als ik dan SinglePlayer/MultiPlayer wil spelen laad ie en(op het eind)gaat terug naar windows.ik heb trouwens nog MSXML 4.0 ofzo moeten downloaden

Specs in sig

niet gepachted Windows XP

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 19:13 ]

Verwijderd

gepatched?? welke OS?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Lees toch maar Strenger modbeleid in SPV! even door... Alleen specs en spel hebben we nog niets aan om je verder te helpen...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Ziet eruit alsof er een paar bestanden brak zijn. Reinstall 'm eens, of probeer het eens op een andere pc. Installeer de nieuwste videokaart drivers en update en patch alles. Als ie dit dan nog geeft zou ik terug gaan met de cd :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 24 januari 2003 @ 20:07:
Ziet eruit alsof er een paar bestanden brak zijn. Reinstall 'm eens, of probeer het eens op een andere pc. Installeer de nieuwste videokaart drivers en update en patch alles. Als ie dit dan nog geeft zou ik terug gaan met de cd :)
ge-reinstaled en op andere pc geprobeerd,nog nooit meegemaakt dat ik mijn drivers heb moeten updaten.best vreemd zou UT2003 of Splinter Cell dat ook moeten hebben.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 20:38:
[...]

ge-reinstaled en op andere pc geprobeerd,nog nooit meegemaakt dat ik mijn drivers heb moeten updaten.best vreemd zou UT2003 of Splinter Cell dat ook moeten hebben.
Dat verschilt per spel :) Maar is het nu opgelost?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Maar volgens mij heeft hij een extra dll nodig ofzo,denkt dat alleen MSXML 4.0 niet genoeg is.

ps.Heb de demo hier nog liggen die straks even proberen

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:10

Upke dupke

Oompa Loompa

Waarscheinlijk is jouw textures.bar file kapot. Ik zou zeggen, probeer op nieuw te installeren, werkt het dan nog niet, ga er dan mee terug naar de winkel. (tenzij, dat ik denk dat je gedaan hebt, meeste mensen hebben dit probleem)

Verwijderd

Topicstarter
De demo werkt wel heb de texture.bar van demo vervangen met die van de full

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus opgelost
Pagina: 1