[PHP] Foto gallery

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben al een tijd op zoek naar een foto gallery.

Ik heb op hotscripts, php.resourceindex.com etc gekeken alleen daar staan er zoveel...ik kan van het koren het kaf niet meer scheiden...

Ik zoek een gallery die van een map met foto's (geupped via ftp) een gallery kan maken, met thumbs.

Het probleem met de scripts die dit kunnen is dat je er bv imagemagic voor moet draaien op de server. Alleen dat doet deze webhost niet.

De thumbs kunnen dus ook wel een geresized version van de normale foto zijn.

Weet iemand een goed script, of waar ik zoiets kan vinden ?

Ik wordt namelijk al aardig hopeloos ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:54

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Scriptrequests zijn eigenlijk niet je van het hiero :P

Kan je je niet zelf eens verdiepen in PHP, in combinatie met GDlib?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom schrijf je zelf niet iets, als geen enkel script voldoet. Dit forum is trouwens geen zoekmachine, er wordt van je verwacht dat je zelf iets wilt schrijven.

Bij sommige programma's zoals Adobe Photoshop zit trouwens de mogelijkheid om zo'n kant en klare gallery te maken. Je moet het dan wel zelf uploaden daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Sorry, het is geen request. Ik ben zelf niet echt oke in PHP.

Ik vraag meer om een duwtje in de goede richting. En als het een zoekmachine was bij Tweakers..had daar al wel gebruik van gemaakt door te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus wel een scriptrequest...
-Je kan zelf geen php, je hebt dus nog niks geprobeert
-Je wil X, maar zelf doe je geen moeite (ook niet om je (verder) in php te verdiepen).
-Dan vraag je wie je daar aan kan helpen?

Bovendien heb je al een slotje... :|
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 19:00:
Dit is dus wel een scriptrequest...
-Je kan zelf geen php, je hebt dus nog niks geprobeert
-Je wil X, maar zelf doe je geen moeite (ook niet om je (verder) in php te verdiepen).
-Dan vraag je wie je daar aan kan helpen?

Bovendien heb je al een slotje... :|
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Punt 1: Ik heb zeker wel wat geprobeerd...maar om EVEN een foto gallery te maken als je geen PHP kan...ja..denk eens na. Dat is een auto bouwen als je de motor nog niet hebt uitgevonden
Punt 2: Ik heb veel moeite gedaan om iets te vinden maar kan geen geschikte vinden...
Punt 3: Ik VRAAG NIET WIE MIJ KAN HELPEN...ik vraag of iemand iets weet wat wel goed werkt.....

En ik heb geen slotje maar die andere gozer heeft een slotje...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNyL schreef op 24 January 2003 @ 19:18:
[...]

Punt 1: Ik heb zeker wel wat geprobeerd...maar om EVEN een foto gallery te maken als je geen PHP kan...ja..denk eens na. Dat is een auto bouwen als je de motor nog niet hebt uitgevonden
Punt 2: Ik heb veel moeite gedaan om iets te vinden maar kan geen geschikte vinden...
Punt 3: Ik VRAAG NIET WIE MIJ KAN HELPEN...ik vraag of iemand iets weet wat wel goed werkt.....

En ik heb geen slotje maar die andere gozer heeft een slotje...

:X
Oeps :D , ik dacht dat dat topicje ook van jou was...topic title leken zoveel op elkaar...
Dan nog, alles valt te leren...ik verwacht niet dat je binnen 1 dag php helemaal beheerst, maar je kunt minstens zelf wat moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Jup daar ben ik ook zeker de beroerdste niet voor...Maar ik ga niet eerst 4 maanden PHP zitten leren...

Niet dat ik dat niet wil, maar dan heb ik die gallery niet meer nodig snap je ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

ViNyL schreef op 24 januari 2003 @ 19:47:
Jup daar ben ik ook zeker de beroerdste niet voor...Maar ik ga niet eerst 4 maanden PHP zitten leren...

Niet dat ik dat niet wil, maar dan heb ik die gallery niet meer nodig snap je ? :)
Mijn post gelezen & bekeken toevallig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNyL schreef op 24 januari 2003 @ 19:47:

4 maanden :X
Ik ben nu in 1 maand van total n00b (wist bijv. sintax nog niet eens) tot mijn niveau nu gegaan...ik ben na 1 maand leren (van fouten!) in staat om dit met notepad te produceren...dus zeg mij niet dat jij 4 maanden nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOEK eens naar phpix....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Mjah en toch een scriptrequest en toch niet gewend hier. Dat je geen PHP kent is, heel bot gezegd, niet ons probleem.
Om jouw vergelijking aan te halen: Je gaat toch niet op het motorbouw forum vragen waar je kant en klare motoren kunt vinden?

Als je geen zin hebt om er moeite in te steken (door PHP zelf te leren) dan huur je maar iemand in :)
Succes ermee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.