RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een 'paar' computers waar ik een koetje op ga installeren, maar daarna zie ik die computers waarschijnlijk nooit meer, dus er moeten wel meteen de goeie instellingen bij zitten. Nu heb ik alles ingesteld zoals op die pagina van DPC staat, ook dit: 10) Project order ==> RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0. Maar wat nou als RC5 afgelopen is, doet dit koetje dan helemaal niks meer? En als ik nou RC5,DES=0,CSC=0,OGR opgeef, doet ie dan mee aan RC5 en OGR (als dat al bezig is)??? Wie kan mij helpen? En nog wat, ik wil de clients een logbestand laten maken en dat naar een hotmail adresje sturen, maar welke smtp server kun je hiervoor gebruiken. Die van mijn ISP werkt alleen als je daar ook inbelt.

• Chaos
  • Niet online
Als RC5 stopt zal hij sowieso niks meer doen: DES en CSC zijn beide afgelopen en de huidige clients werken zo slecht met OGR dat ze er het hele project voor stilgelegd hebben.

Voorlopig zijn we nog wel eventjes bezig met RC5 en misschien kan de client wel gewoon verder gaan met RC5-72?

• compie
  • Niet online
Oke, bedankt. Dus de huidige client zou niet eens fatsoenlijk aan OGR kunnen werken?

Verwijderd

Nope, da gaat nog niet zo lekker.
http://www.distributed.net/ogr/suspended.html