Toon posts:

windows start niet op na stoppen van partitie maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem:
ik had 15gig vrij op mn hd, dus wilde ik dat toevoegen aan een andere(aan H)
enhad dat mooi via partition magic gedaan
maar toen hij dat wilde gaan maken, stond er dat er 10 opdrachten waren en hij begon dus met het verplaatsen van c(waar windows staat). Maar dat was dus fout en ik druk op reset. Maar nu start hij dus niet meer op, kweet dat het dom is. Maar als ikdan met de windows installer kijk staat er nueen nieuwe partitie, van 25 gig(die vrije 15+10 van c) en daarachter staat partition nogwat. Maar heeft hij nu al die partitie geformateerd? En hoe zou ik het anders kunnen doen dat ik nog bij die files kan komen want als ik windows op een andere partitie wil installen dan zal ik die files van c wel niet kunnen zien.
ik draai XP

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je partitiontable is fucked up, dat wordt dus fdisken...

Verwijderd

Topicstarter
dacht ik al...geen mogelijkheid als ik windows op een andere instal dat ik die files dan nog kan terugkrijgen?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:32

Reptile209

- gers -

* heb je een undo / repair disk laten maken door PM? => wellicht je redding :)
* prik 'm eens in een andere PC, met een beetje (heeeeel veeeeel) mazzel is er nog wat te redden zonder al te veel moeite.
Maar ik ben bang dat sdomburg er niet zo ver naast zit...

Zo scherp als een voetbal!

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Een progje als EasyRecovery zal de meeste files wel kunnen terugvinden maar wie duwt er nu op reset terwijl ie aan het partitioneren is |:(

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.