Weet iemand wanneer de 256 MB Videokaarten in Nederland te koop zullen zijn?? In Amerika zijn ze al uit.
Euhm, voor bestellen?
ik dacht dat een Club3D GeForce FX 256 mb iets van 800 euro was.. succes ermee als je m besteld
ik dacht dat een Club3D GeForce FX 256 mb iets van 800 euro was.. succes ermee als je m besteld
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Parhelia 256 mb of bedoel je alleen de Geforce FX?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Die kaarten heb je alleen maar nodig voor zware grafische applicaties.
Huidige games gebruiken vaak nog niet eens 64MB
misschien doom3 maarre...
Huidige games gebruiken vaak nog niet eens 64MB
misschien doom3 maarre...
[ Voor 11% gewijzigd door Jamaicaman op 24-01-2003 18:51 ]
Het schijnt dat die FX pas echt begint te draaien in maart, dan komt namelijk ook de 5800 ultra, waarschijnlijk ook dan pas de 256 mb versie
Zal wel ownen zijn, je zult er met de meeste appz weinig aan hebben, behalve misschien de nieuwste doom
Verwijderd
Ga eens op zoek naar een 3DLabs Wildcat, al tijden op de markt in verschillende versies en sommige met 384 MB of meer. Kijk eens naar deze, staat ook op mijn verlanglijstje tussen de Ferrari en het kasteel in Frankrijk:
http://www.3dlabs.com/product/wildcat4/specs.htm
Nu hopen dat je spellen geen DirectX >7 hebben, maar van OpenGL gebruik maken.
Hij staat overigens nog niet in de Tweakers Pricewatch. Dat betekent vast dat hij niet zo duur is.
http://www.3dlabs.com/product/wildcat4/specs.htm
Nu hopen dat je spellen geen DirectX >7 hebben, maar van OpenGL gebruik maken.
Hij staat overigens nog niet in de Tweakers Pricewatch. Dat betekent vast dat hij niet zo duur is.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 18:59 ]
Ook lekker goedkoop enzoVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 18:52:
Ga eens op zoek naar een 3DLabs Wildcat, al tijden op de markt in verschillende versies en sommige met 512 MB of meer.
Maarre normale computer gebruiker heeft hier niet echt veel aan, beetje overkill
Verwijderd
Ik denk dat het echt weinig zin heeft. Maar om te hebbeb is het altijd leuk 
Maar met een Geforce 4 ti4200 64MB Speel je alle spellen nog soepel. Dus wat heb je er nou eigelijk aan?
/me vind het maar onzin
Maar met een Geforce 4 ti4200 64MB Speel je alle spellen nog soepel. Dus wat heb je er nou eigelijk aan?
/me vind het maar onzin
Verwijderd
Die kaarten met meer dan 256 zijn meer voor 3d apps, niet voor spellen. En de gewone consument kan zulke kaarten ook nauwelijks betalen idd.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 18:56 ]
De nieuwste doom zal het idd gebruiken + UT2k3, als je daar in de ini file, de dedails op ultra high zet (stond ook in het boekje gloof ik, dat die optie alleen voor 256mb kaarten bedoeld was). Maar voorlopig lijkt het nog niet nodig
Blaat...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()