Toon posts:

Poort TV in Enablen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn videokaart (Aopen GeForce Ti4200 128 MB Vivo) wilde ik video beelden van mijn videorecorder op mijn pc opnemen.
Ik heb een SCART kabeltje aangeschaft en het hiermee geprobeerd, maar heb vooralsnog geen resultaat.
Nu ben ik langs de winkel geweest en heb dar gevraagd wat er mis zou kunnen zijn. Daar werd me verteld dat de TV IN-poort wel eens disabled zou kunnen staan. Dit zou op te lossen zijn in het Configuratiescherm bij de opties van mijn videokaart, maar daar tref ik dus niets aan.
Hoe enable ik de poort en is dit wel de oplossing voor het probleem; zijn er andere suggesties?

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik heb ook een GeForce Ti4200 maar dan van Pine/XFX. Op hun site staat een driver voor video-in, (WDM_1.08.EXE) en dan heb je onder apparaatbeheer bij Besturing voor geluid, etc een nvidia WDM Video Capture (universal) gekregen. Met bv Virtual Dub kan je dan gaan capturen. Misschien staat die WDM_1.08 (oid) wel los op je Aopen CD

Denon AVR-X3600H

Verwijderd

Heb je wel een scart plug voor TV-in. Want er zijn kabels die alleen beeld kunnen geven en niet anders om.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 19:49:
Heb je wel een scart plug voor TV-in. Want er zijn kabels die alleen beeld kunnen geven en niet anders om.
Nou bij de ene winkel zijden ze dat het de goede was, maar bij de andere winkel zeiden ze dat ik de verkeerde had, wie moet ik dan geloven :|