Lochitech Mx 500 problemen

Pagina: 1
Acties:

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-08 18:13
Ik had eerst een dual optical en die deed het perfect alleen ik kreeg een beetje kramp in m'n vingers van dat ding...
Ik heb h'm dus geruild voor een mx500

het probleem is dat deze mx500 minder goed omgaat met de oppervlakken waar de dual optical moeiteloos overheen ging :S (ik het zo'n "trespan" bureau en heb ook nog een muismat geprobeerd)

Het licht dus naar mijn mening gewoon aan die muis.

Een aantal bevindingen die mij ook opvielen aan deze muis zijn dat de led minder fel is als 1 zo'n led van een dual optical en dat deze ook niet in een standby functie springt; hij blijft dus altijd even "fel" branden... klopt dat bij dit type muis ??

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

Exirion

Gadgetfetisjist

hilbren schreef op 24 januari 2003 @ 17:17:
Een aantal bevindingen die mij ook opvielen aan deze muis zijn dat de led minder fel is als 1 zo'n led van een dual optical en dat deze ook niet in een standby functie springt; hij blijft dus altijd even "fel" branden... klopt dat bij dit type muis ??
Nee, ik denk dat je muis gewoon niet goed is. Ik heb zelf ook een MX500 plus nog een Optical OEM muisje van Logitech en ze werken allebei overal goed op. De MX500 is qua techniek echt het beste wat er momenteel is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• hilbren
Exirion schreef op 24 January 2003 @ 17:20:
[...]

Nee, ik denk dat je muis gewoon niet goed is. Ik heb zelf ook een MX500 plus nog een Optical OEM muisje van Logitech en ze werken allebei overal goed op. De MX500 is qua techniek echt het beste wat er momenteel is.
en klopt het ook dat het ledje niet meer zachter gaat branden als je hem even stil laat liggen ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

Exirion

Gadgetfetisjist

hilbren schreef op 24 January 2003 @ 17:22:
en klopt het ook dat het ledje niet meer zachter gaat branden als je hem even stil laat liggen ?
Dat hoort ie dus wel te doen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Bij mij gaat dat ledje ook niet zachter branden. Verder heb ik er geen problemen mee, hij werkt perfect op een rode muismat.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Exirion schreef op 24 januari 2003 @ 17:23:
[...]

Dat hoort ie dus wel te doen :)
Bij mij doet hij dat echt niet , wel bij me oude muizen van logitech .
Vooral bij de draadlose muis van logitech!!, maar das was om energie te sparen!!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hier ook niet hoor, mijn MX-500 blijft volop branden, terwijl mijn MX-700 wel dimt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• hilbren
en wat voor een ondergrond gebruiken jullie ? op mij bureau deed de de dual optical het wel maar mij mx500 geeft vette problemen :? beetje raar toch, ze zeggen dat de mx500 een nieuwe techniek gebruikt, je zou dan verwachten dat ie beter presteerd...

[ Voor 39% gewijzigd door hilbren op 24-01-2003 22:24 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

hilbren schreef op 24 januari 2003 @ 21:54:
en wat voor een ondergrond gebruiken jullie ? op mij bureau deed de de dual optical het wel maar mij mx500 geeft vette problemen :? beetje raar toch, ze zeggen dat de mx500 een nieuwe techniek gebruikt, je zou dan verwachten dat ie beter presteerd...
Gewoon op mijn bureau: blankgelakt grenenhout. Zo'n Office Center geval. Werkt als een trein :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• hilbren
MST_Morpheus schreef op 24 January 2003 @ 22:58:
[...]

Gewoon op mijn bureau: blankgelakt grenenhout. Zo'n Office Center geval. Werkt als een trein :)
Ik heb net even de muis van m'n broer (mouseman ifeel) getest op mijn muismat en op mijn bureau (op mijn bureau geeft mijn mx500 de meeste problemen) en de muis van mijn broer doet het perfect, zelfs op mijn bureau doet ie het zonder problemen...

Dit is voor mij voldoende bewijs dat mijn mx500 niet naar behoren werkt.

bedankt voor jullie hulp.

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44
Er zit toch een snoer aan die muis dus maakt het toch niks uit dat ie blijft branden :z

Bij die mx700 is het logisch die is draadloos

Verwijderd

de oude logitech muizen met draadje gingen ook langzamer branden als hij stil lag (lamp besparing misschien??)

mx700 doet het ook, ik neem dus aan dat de mx500 het ook gewoon hoort te doen, vraag anders even ofdat ze een andere in de winkel aan kunnen sluiten en kijken wat die doet.....

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ik heb de MX500. Deze muis is een stuk critischer dan mijn andere muizen (Logitech en MS explorer) Hij is wel preciezer, maar OOK critischer. Muismatje is de oplossing. Moeite met muismat? Koop dan een goeie muismat (fUNC1030 ofzo)

En Mouseware is @!#*#&!@)#()!@# software :r :r :r

Maar qua vormgeving, en precisie is het de beste muis avaible.

Draadloos; De MX700 zou (volgens logitec) geen vertraging meer hebben.

Verwijderd

mja beste muistech. die er is op moment, kga hem zo halen :)
khoop alleen dat die knoppen het doen zonder mouseware :(

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 09:06 ]

• hilbren
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 09:03:
mja beste muistech. die er is op moment, kga hem zo halen :)
khoop alleen dat die knoppen het doen zonder mouseware :(
alle knoppen behalve 1, waar je toch eigenlijk niet bij kan.
voor de rest doet alles het dus...

maar de mx 500 staat er dus om bekend dat ie het wat minder goed doet als de vorige generatie ?

k'heb hem namelijk net omgeruild omdat ie het niet deed op mijn witte(niet spiegelglade) bureau... de mx500 die ik nu heb doet het wel wat beter maar is ook niet perfect

Als ik het dus goed begrijp hoort dat dus ook zo :? toch vreemd
Pagina: 1